انگار نه انگار که به بهانه جوانگرایی از تیم ملی والیبال بانوان کنار گذاشته شدند. جالب است که یکی از این دو فقط 28 سال دارد.
کد خبر: ۱۰۹۵۷۲۱
چهره های برنده هفته: 2 ستاره والیبال بانوان +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، اما جوانگرایی دلیلی بر پایان انگیزه های این دو نبود. برهانی و گیوه که از بی برنامگی ها و بی پولی های لیگ برتر والیبال بانوان ایران خسته شده بودند برای دومین بار در یک سال گذشته لژیونر شدند. آنها فصل گذشته روزهای هیجان انگیزی را در تیم شومن کلاب بلغارستان پشت سر گذاشتند و حالا درخشش خود را در کشور مالدیو نشان دادند. این دو در قالب تیمی به نام «فرندز کلاب» در یک تورنمنت 10 روزه در کشور مالدیو شرکت کردند، تورنمنتی متشکل از برترین بازیکنان اروپایی و آسیای جنوب شرقی. برهانی باارزش‌ترین بازیکن و بهترین آبشارزن معرفی شد. گیوه هم بهترین دریافت کننده.

دو ستاره والیبال زنان ایران، دو ماه پیش برای گزینشی قهرمانی جهان، به بهانه جوانگرایی دعوت نشدند و تیم‌ ملی با چهار باخت از ۴ بازی، آخر شد.

برهانی و گیوه بدون بازارگرمی و بدون هر پیشنهاد تخیلی حداقل از دو کشور پیشنهاد بازی کردن دارند(هند و ترکیه) ضمن اینکه بلغارستانی ها هم همچنان خواهان حضور این دو در لیگ این کشور هستند. یک خبر غیر تایید شده هم حاکی از این است که آنها در جریان تورنمت مالدیو از یک تیم تایلندی هم پیشنهاد دریافت کرده اند. اینکه هر 10 تیم حاضر در لیگ برتر والیبال بانوان هم خواهان این دو هستند بماند.

در شرایطی که برخی از همتایان مرد این دو ستاره والیبال بانوان در تمرینات به مربی خود دشنام می دهند و مدام صدای خود را برای این و آن بالا می برند و توقعاتشان هم روز به روز افزایش می یابد بهتر است قدر ستاره هایی مثل گیوه و برهانی را کمتر دیده می شوند بیشتر بدانیم....

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها