همانطور که می‌دانید سامسونگ در حال ساخت گوشی‌های سری A سال 2018 خود است. در هفته‌های گذشته خبرهای زیادی در مورد 3 میان رده جدید سری A سامسونگ منتشر شد که می‌توانید آنها را در مطالب قبلی کلیک مطالعه نمایید.
کد خبر: ۱۰۹۵۷۲۰
تصویر جدیدی از گلکسی A7 2018 منتشر شد ؛ دوربین سلفی دوگانه! + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، امروز خبری منتشر شد که در آن تصویری از قاب جلویی گلکسی A7 2018 دیده می‌شود. در این گزارش آمده که میان رده جدید سامسونگ از صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن FHD+ بهره می‌برد. همچنین همانطور که در تصویر مشخص است ای 7 2018 به دوربین سلفی دوگانه مجهز می‌باشد.

با توجه به این موارد میان رده‌های سری A سامسونگ نسبت به نسل‌های قبلی خود تغییرات زیادی دارند. از صفحه نمایش بزرگتر و طراحی جدید گرفته تا حذف دکمه هوم، دوربین سلفی دوگانه و انتقال حسگر اثرانگشت به قاب پشتی از جمله تغییراتی هستند که گلکسی A5 و A7 2018 نسبت به نسل‌های قبلی خود خواهند داشت.

در نتایج بنچمارک گلکسی ای 7 و ای 5 2018 مشخص شد میان رده‌های جدید سامسونگ به چیپست اگزینوس 7885 مجهز خواهند بود. علاوه بر این گلکسی A7 2018 از شش گیگابایت رم بهره می‌برد که حاکی از قدرت بیشتر این گوشی نسبت به A7 2017 است. تنها نکته ناامید کننده در مورد میان رده های امسال سری ای سامسونگ مجهز بودن آنها به نسخه 7.1.1 سیستم عامل اندروید است.

البته هنوز هیچکدام از این خبرها به صورت رسمی توسط سامسونگ تاییده نشده ولی منابعی که این خبرها از آنها نقل شده معمولا اخبار درستی از گوشی‌های جدید کمپانی‌های مختلف مخابره می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها