چند روز دیگر قرعه کشی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه انجام می شود.
کد خبر: ۱۰۹۵۳۸۲
احتمالات قرعه کشی جام جهانی / گروه مرگ و گروه غیر جذاب برای ایران کدام است؟

به گزارش جام جم آنلاین ، نگاه دنیای فوتبال به قرعه کشی جام جهانی است، تیم ها به زودی حریفان خود را می شناسند تا خود را حساب شده تر برای جام جهانی 2018 آماده کنند.
اما جذاب ترین گروه بندی برای تیم ملی فوتبال ایران به چه صورت خواهد بود؟ گروه مرگ نصیب ایران می شود؟ یا اینکه یک گروه بسیار ساده؟ تماشاگران فوتبال ایران کدام یک را ترجیح می دهند؟

پیش از اینکه گروه مرگ و گروه نسبتا آسان تر برای تیم ملی فوتبال ایران را مورد بررسی قرار بدهیم ابتدا نگاهی به سیدبندی جام جهانی می اندازیم:

سیدبندی جام جهانی:

سید یک: روسیه (میزبان)، آلمان، برزیل، پرتغال، آرژانتین، بلژیک، لهستان، فرانسه

سید دو: اسپانیا، پرو، سوئیس، انگلستان، کلمبیا، مکزیک، اروگوئه، کرواسی

سید سه: ایران، دانمارک، ایسلند، کاستاریکا، سوئد، تونس، مصر، سنگال

سید چهار: صربستان، نیجریه، استرالیا، ژاپن، مراکش، پاناما، کره‌جنوبی، عربستان

گروه مرگ: از سید یک می توان مرگبارترین گروه را ساخت. در این میان جذابیت های تیم ملی فوتبال برزیل برای فوتبالدوستان ایرانی بیشتر است. در جام جهانی 2014 ایران مقابل آرژانتین و مسی قرار گرفت و حالا فوتبالدوستان بدشان نمی آید اینبار یوزهای ایرانی را مقابل نیمار و یاران ببینند. از سید دو قطعا اسپانیا و انگلستان جذاب ترین حریفان هستند. در سید دو که ایران قرار دارد و سید چهارم نیز صربستان انتخاب جذابی به نظر می رسد. گروه مرگ که ایران هم احتمالا می تواند با آن بیفتد این چنین خواهد بود: برزیل (شاید هم آلمان)، اسپانیا، ایران و صربستان.

گروه آسان تر: قطعا انتخاب نخست از سید یک روسیه است، تیمی که میزبان رقابت هاست و طبیعتا باید در سید یک قرار بگیرد. از سید دوم مکزیک ، پرو و کرواسی تیم هایی هستند که مصاف با آنها از اسپانیا، سوییس، انگلستان ، اروگوئه و کلمبیا راحت تر به نظر می رسد. سید سه هم که ایران در آن قرار دارد. در نهایت به سید چهارم می رسیم، در سید چهارم یکی از چهار تیم صربستان، نیجریه، مراکش یا پاناما حریف ایران خواهد شد. چه انتخابی بهتر از پاناما برای رسیدن به مرحله حذفی جام جهانی؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها