سرپرست وزارت دفاع امارات می‌گوید، امارات و اسرائیل مانند «برادر» هستند و آمریکا نیز مانند «برادر بزرگ‌تر» اجازه درگیری میان این دو طرف را نمی‌دهد.
کد خبر: ۱۰۹۵۲۹۱
ژنرال اماراتی: امارات و اسرائیل مانند «برادر» هستند!

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، ژنرال عبدالله محمد الهاشمی روابط بین امارات و اسرائیل را «شبیه روابط برادرانه» خواند و گفت که ایالات متحده مانند «برادر بزرگ‌تر» است که «هرگز به ما اجازه نمی‌دهد علیه یکدیگر بجنگیم.»

الهاشمی این اظهارات را در گفت‌وگو با رسانه آمریکایی «دیفنس اند ایر اسپیس» و در پاسخ به این سوال، که آیا افزایش قدرت نظامی امارات تهدیدی برای اسرائیل است، مطرح کرد.

وی افزود: «اگر راه‌حلی میان اسرائیل و اعراب یا مشخصا فلسطین باشد، آن روی میز بررسی خواهد شد، برای این‌که من معتقدم ما هرگز تهدیدی برای اسرائیل نیستیم و فکر نمی‌کنم که اسرائیل نیز تهدیدی برای دولت امارات باشد.»

این ژنرال اماراتی در پاسخ به خبرنگار آمریکایی درباره پیامی که آن را درباره ایران به آمریکا می‌دهد، گفت: « معتقدم تنها پیامی که می‌توانم آن را به ایالات متحده بدهم این است که به شیخ محمد بن زاید (ولیعهد ابوظبی)، زمانی‌که سخن می‌گوید، خوب گوش فرا دهد... او مرشد ما و خردمند است و ما دنباله‌رو وی هستیم و بلکه در واقع ما او را پرستش می‌کنیم.!»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها