وزیر ارتباطات در واکنش به انتقاد کاربران در رابطه با تعرفه‌ی جدید اینترنت اعلام کرد که کاربران نیازی به خرید حجم یا پرداخت هزینه‌ اضافه نخواهند داشت.
کد خبر: ۱۰۹۴۰۶۵
وزیر ارتباطات در واکنش به اعتراض کاربران: اینترنت غیر حجمی ۳۰ درصد ارزان‌تر است

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از زومیت، صبح امروز محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات پستی در اینستاگرام منتشر کرد و تعرفه‌ی جدید اینترنت را بر مبنای غیر حجمی اعلام کرد و در همین راستا با انتقاداتی از سوی کاربران روبه‌رو شد؛ به‌طوری که در نهایت جهرمی ناچار به دادن پاسخ به انتقادات کاربران شد.

وی در رابطه با هزینه‌ی اینترنت غیر حجمی اعلام کرد:

در قیاس با تعرفه‌ی قبلی، حداقل حدود ۳۰ درصد کاهش هزینه با اجرای این طرح برای کاربران پیش‌بینی می‌شود. اطمینان داشته باشید که حتی با وجود مفهوم مصرف منصفانه‌ بیش از ۸۰ درصد، کاربران دیگر نیازی به خرید حجم یا پرداخت هزینه اضافه نخواهند داشت.

وی تأکید کرد که سرعت خریداری‌شده باید به‌وسیله‌ شرکت‌ها تضمین شود و اشتراک بین تعداد زیاد کاربر در اینجا معنا ندارد. آذری جهرمی از کاربران درخواست کرد صبور باشند تا شرکت‌ها طر‌ح‌های خود را ارائه کنند. وی اطمینان خاطر داد که دیدگاه‌های جمع زیادی از مصرف‌کنندگان لحاظ شده است.

وی در ادامه گفت:

نمی‌شود از دولت انتظار اشتغال داشت و همزمان از تولیدات بومی حمایت نکرد. جوانان ایرانی همواره در عرصه‌ سرویس‌های نوین خوش درخشیده‌اند و لایق حمایت‌های ما و شما هستند. استفاده از سرویس‌های ایرانی برابر با ایجاد اشتغال برای جوانان این مرز و بوم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها