نماینده مردم کرمانشاه به جام جم آنلاین خبر داد:

تخریب بیمارستانی در اسلام آباد غرب که چند ماه قبل افتتاح شد !

زمین لرزه ای 7.3 ریشتری یکشنبه شب در کرمانشاه خسارات سنگینی را به منازل مسکونی، بیمارستان ها و راه‌های این استان وارد کرده است، این در حالی است که از سال ساخت این سازه ها و بناها زمان چندانی نمی گذرد.
کد خبر: ۱۰۹۳۶۶۳
تخریب بیمارستانی در اسلام آباد غرب که چند ماه قبل افتتاح شد !
احمد صفری عضو کمیسیون انرژی مجلس نماینده مردم کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار جام جم اظهار داشت: بیش از 7 شهر استان کرمانشاه آسیب جانی و مالی دیده اند، که این استان ها شامل اسلام آباد غرب، کرند، ثلاث باباجانی، جوانرود، سرپل ذهاب، قصر شیرین و بخش های تابع، است. این در حالی است که حدود 1800 روستا آسیب جدی دیده اند.
وی در ادامه در خصوص آسیب و خسارات به بیمارستان ها گفت: در مورد بیمارستان طالقانی کرمانشاه که اتفاق خاصی برای این سازه چندین ساله نیفتاده است. ولی متاسفانه بیمارستان امام خمینی اسلام آباد غرب و بیمارستان سرپل ذهاب آسیب جدی دیده اند. در حالی است که زمان زیادی از ساخت این سازه ها نمی گذرد. ولی شاهد هستیم که به نماها و سقف این ساختمان ها آسیب جدی وارد شده است.
فاز دوم بیمارستان امام خمینی اسلام آباد غرب فروردین امسال با حضور وزیر بهداشت افتتاح شده بود که به گفته این نماینده مجلس همین فاز تازه ساز نیز دچار تخریب شده است.
صفری از نظارت و استاندارها این گونه سازه ها گلایه کرد، گفت: مسئولین با این که نظارت دقیق و استانداردهای کافی این پروژه را تأیید کردند. متاسفانه شاهد بیشترین تخریب از این سازه ها که از سال ساخت این بناها زمان زیادی نمی گذرد، هستیم.
وی در ادامه اظهار داشت: بعضی از شهرستان های ما تا این ساعت هنوز چادر و لوازم گرمایشی دریافت نکردند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد گفت: با حضور امروز رییس جمهور محترم و وزیر بهداشت و درمان کارها و اقداماتی در خصوص آسیب دیدگان صورت می گیرد.
نعمت الله سوری - جام جم آنلاین
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها