درد والیبال بانوان این بار عمیق تر شده است. اوضاع از فصل گذشته وخیم تر به نظر می رسد. تیم ها یکی پس از دیگری منحل می شوند و به جایش تیم هایی اعلام وجود می کنند که مشخص است یا نیمه راه به بن بست می خورند یا اینکه فصل آینده ردی از آنها در لیگ برتر نمی بینیم.
کد خبر: ۱۰۹۳۶۴۱
مربی سابق تیم ملی بانوان: یعنی ما حق پول گرفتن نداریم؟!

به گزارش جام جم آنلاین ، اوضاع برای لیگ برتر والیبال بانوان آنچنان آشفته و نامنظم پیش رفت که حتی سرمربیان لیگ برتری در آستانه جلسه بررسی فصل جدید در فدراسیون والیبال هم نمی دانستند فصل آینده با کدام تیم در لیگ برتر شرکت می کنند. بی پولی آنقدر حاد شد که چند ملی پوش و چند مربی مطرح عرصه والیبال بانوان اعلام کردند تمایلی به حضور در فصل پیش رو ندارند. یکی از این مربیان فریبا سلیمانی است، مربی سابق تیم ملی و از پرتلاش ترین مربیان چند سال اخیر. اما سلیمانی در آستانه لیگ برتر دیگر تمایلی به مربی گری ندارد.

وی به جام جم آنلاین گفت: «من که برای فصل آینده دیگر نیستم چون بدون پول تیمداری کردن به عادت بدی در والیبال بانوان تبدیل شده است. اسپانسرها پولی نمی دهند.فقط پیکان، ذوب آهن و و بانک سرمایه بودجه و پول می دهند. متاسفانه در این میان مربیان کم تجربه ای هستند که حاضرند با هر شرایطی کار کنند و حتی رایگان هم مربی گری می کنند. این ظلم به بقیه مربیان با تجربه است. یعنی ما حق پول گرفتن نداریم؟»

سلیمانی خاطرنشان کرد: «اگر بدون پول کار کنیم یعنی حق خودمان و دیگران را زیر پا گذاشته ایم. این کار اصلا توهین به خودمان است.»

یکی دیگر از بازیکنان والیبال بانوان نیز که نخواست نامش فاش شود به جام جم آنلاین گفت: «متاسفانه رفتارهای برخی مدیران در قبال بازیکنان بسیار نامناسب است. موقعی که قرارداد می بندند بسیار مهربان هستند اما وقتی نوبت پول دادن می شود اصلا ارزشی برای ما قائل نیستند و حتی ما را به دفترشان هم راه نمی دهند. من الان از سه باشگاه طلبکار هستم. واقعیت های بسیار تکان دهنده ای در رابطه با فساد مالی در والیبال بانوان ایران وجود دارد. اگر رسیدگی نکنند من یکی افشاگری می کنم و دیگر ترسی بابت چیزی نخواهم داشت. »

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها