سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد:

توزیع آب معدنی، اعزام پزشک و دارو در مناطق زلزله زده

سخنگوی ارتش گفت: تاکنون 30 هزار بطری آب معدنی ،60 نفر پزشک و تیم پزشکی متشکل از نیروی زمینی و دریایی و به همراه 60 میلیون تومان داروی مورد نیاز توانست بخشی از نیازهای مردم را تامین کند.
کد خبر: ۱۰۹۳۶۴۰
توزیع آب معدنی، اعزام پزشک و دارو در مناطق زلزله زده

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، شاهین تقی خانی در گفت و گو با برنامه «سلام ایران» رادیو ایران به زلزله کرمانشاه و ارائه تازه ترین ارتش در این خصوص پرداخت و افزود: با توجه به اعلام نیاز ستاد بحران کشور برای کمک رسانی به مردم آسیب دیده روز گذشته به دستور فرماندهی کل ارتش، 3 فروند از هواپیماهای توانست بخشی از نیازمندی های ضروری را به منطقه اعزام نماید. باید بگویم تا به حال توانسته ایم حدود 1650 تخت چادر هشت و ده نفره ی مناسب، راحت و قابل استفاده را به این مناطق ارسال کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون 30 هزار بطری آب معدنی، 60 نفر پزشک و تیم پزشکی متشکل از نیروی زمینی و دریایی و به همراه 60 میلیون تومان داروی مورد نیاز توانست بخشی از نیازهای مردم را تامین کند، افزود: در برگشت این هواپیماها حدود 56 مجروح به تهران آمدند و بلافاصله برای مداوای بیشتر به بیمارستان ها منتقل شدند البته باید گفت در کنار این موارد بیمارستان منطقه ای ارتش فعال بودند و در روز گذشته حدود 506 نفر در بیمارستان این منطقه مورد مداوا قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها