ایران هتل آنلاین در ایام شهادت امام رضا (ع) تخفیف های ویژه ای را جهت رفاه حال زائران گرامی برای هتل های مشهد ارائه کرده است که با توجه به حجم انبوه مسافران و عاشقان این حضرت ظرفیت این هتل ها رو به اتمام است.
کد خبر: ۱۰۹۲۹۵۹
تخفیف ویژه ایران هتل آنلاین برای هتل های مشهد در ایام سوگواری امام رضا (ع)

حرم امام رضا (ع) هر ساله میزبان زائران بیشماری از اقصی نقاط ایران و جهان بوده و به خصوص در مناسبت های مذهبی و به ویژه شهادت امام هشتم (ع) شهر مشهد مقدس مملو از مسافر می شود بنابراین رزرو هتل در مشهد در این ایام با سختی هایی رو به روست.

سایت ایران هتل آنلاین (آی هو) برای تسهیل و تسریع امر یافتن اقامتگاه مناسب در این ایام در شهر مشهد، تخفیف های ویژه ای را برای هتل های مطلوب این شهر ارائه داده است.

با توجه به نزدیکی به ایام سوگواری و محدودیت ظرفیت هتل ها، چنانچه قصد سفر به مشهد مقدس را در تعطیلات ویژه شهادت امام رضا(ع) دارید هرچه سریع تر اقدام به رزرو هتل به صورت آنلاین نمایید.



هتل های 5 ستاره تخفیف دار ویژه این ایام:
هتل قصر طلایی، هتل الماس 2، هتل کوثر ناب و هتل قصر بین المللی
هتل های 4 ستاره تخفیف دار ویژه این ایام:
هتل الماس 1، هتل توریست توس، هتل فردوس و هتل سینور مشهد
هتل های 3 ستاره تخفیف دار ویژه این ایام:
هتل هاترا، هتل میامی، هتل کارن و هتل پارمیدا مشهد

ایران هتل آنلاین با گارانتی بهترین و ارزان ترین نرخ، امکان رزرو آنلاین را در هتل ها و اقامت گاه های بیش از 300 شهر ایران همچون هتل های تهران، کیش، اصفهان، یزد و ... برای مردم عزیز میسر ساخته و با پیشتیبانی 24 ساعته جهت خدمت رسانی به مشتریان گرامی، بستری امن و آسان را در جهت رزرو بیش از 1500 اقامتگاه در جای جای ایران عزیز با تنوع و پراکندگی بسیار گسترده فراهم نموده است.

هوشمندانه سفر کنید...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها