فرمانده انتظامی سرخه با بیان اینکه حفاران غیرمجاز آثار تاریخی در این شهرستان دستگیر شدند، گفت: پرونده این چهار نفر به مراجع قضایی تحویل داده شد.
کد خبر: ۱۰۹۲۸۳۴
بازداشت حفاران آثار تاریخی در سرخه

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ علی کریمی از دستگیری چهار فرد سودجو که در یکی از اماکن تاریخی شهر سرخه مشغول انجام عملیات حفاری غیر مجاز برای کشف اشیاء قیمتی بودند خبر داد و ابراز داشت: افراد دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شدند.

وی افزود: با حضور به موقع عوامل انتظامی در یک عملیات غافلگیرانه چهار نفر حفار غیر مجاز دستگیر و از آنان اقلام و ادوات حفاری کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی سرخه با اشاره به اینکه این شهرستان با داشتن آثار تاریخی و باستانی یکی از مناطق مهم استان سمنان به شمار می رود، تصریح کرد: از تمامی شهروندان تقاضا داریم در راستای حفظ آثار تاریخی، در صورت مشاهده هر گونه عملیات حفاری مشکوک، مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

کریمی از توقیف کامیون حامل مرغ بدون مجوز بهداشتی در سرخه نیز خبر داد و ابراز داشت: شب گذشته ماموران یگان امداد شهرستان در هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه کامیون حامل دو هزار و ۶۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی را شناسایی و متوقف کردند که در این راستا خودرو توقیف شده تحویل دامپزشکی شهرستان شد.

فرمانده انتظامی سرخه افزود: وجود دام های فاقد مجوز خطر ابتلا به بیماری های مختلف را در بر دارد و پلیس در این گونه موارد با متخلفان به طور جد برخورد می کند لذا از مردم نیز تقاضا داریم به محض رویت موارد مشکوک مراتب را با نیروی انتظامی در میان بگذارند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

*عکس تزیینی است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها