بهناز جعفری، بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما و آثاری چون خانه‌ای روی آب، تهران ساعت هفت صبح و عشق طاهر، در فیلم «پاسیو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی ایفای نقش می‌کند.
کد خبر: ۱۰۹۲۲۵۱
بهناز جعفری در «پاسیو»

به گزارش جام‌جم آنلاین، بهناز جعفری که این روزها در نمایش «کوکوی کبوتران حرم» به نویسندگی علیرضا نادری و کارگردانی افسانه ماهیان در تئاتر هم حضور دارد، یکی از نقش‌های اصلی فیلم «پاسیو» را بازی خواهد کرد. این فیلم که تهیه‌کنندگی آن را سیدامیر سیدزاده به‌عهده دارد، این روزها در مرحله پیش‌تولید و انتخاب بازیگران و عوامل قرار دارد.

«پاسیو» که قصه‌ای زنانه را در بستر شهر روایت می‌کند، براساس فیلمنامه‌ای با عنوان «زنگ پشت‌بام» نوشته حامد قاسمی ساخته خواهد شد.

مریم بحرالعلومی، کارگردان این فیلم سینمایی، تحصیلکرده رشته سینما در دانشگاه استانبول و عضو انجمن برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان خانه سینمای ایران است. او از سال 1384 در سینما فعالیت می‌کند و ساخت چند فیلم کوتاه داستانی و تجربی را هم در کارنامه دارد.

مسعود امینی تیرانی به عنوان مدیر فیلمبرداری و علی کیان‌ارثی به عنوان مدیر صدابرداری، بحرالعلومی را در اولین فیلم سینمایی‌اش همراهی خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها