جانشین رئیس پلیس راهور پلیس بزرگ محدودیت های ترافیکی پیاده روی اربعین در مسیرهای منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۹۱۹۳۱
محدودیت های ترافیکی تهران در روز پیاده روی جاماندگان اربعین

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ حسن عابدی در خصوص محدودیت های ترافیکی راهپیمایی روز پنجشنبه در پایتخت گفت: صبح روز اربعین از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی محدودیت های ترافیکی برقرار است و در طول مسیر ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با تمام توان حضور دارند.

وی افزود: تمام طول مسیر پیاده روی از امروز در خیابان های ۱۷ شهریور، شوش شرقی، خیابان فدائیان اسلام تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی از وجود خودرو و هر گونه وسایل نقلیه پاکسازی می شود.

سرهنگ عابدی گفت: در طول مسیر راهپیمایی در روز اربعین، تردد تمام وسایل نقلیه از جمله خودرو و موتورسیکلت ممنوع است و صرفا باید افراد مسیر پیاده را طی کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: مسیر جانبی دیگری برای راهپیمایی اربعین در نظر گرفته شده است که از میدان جمهوری، امام حسن (ع) شروع می شود و راهپیمایان مسیر میدان ۹ دی، میدان بهمن و خیابان بعثت و در ادامه خیابان فدائیان اسلام را طی می کنند که در این مسیر نیز محدودیت های ترافیکی و تردد برای خودروهای سواری و موتورسیکلت ها به صورت موقت اعمال می شود.

عابدی افزود: مسیر اصلی راهپیمایی اربعین میدان امام حسین (ع)، خیابان ۱۷ شهریور، میدان خراسان، شوش شرقی، میدان شوش به سمت فدائیان اسلام تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی است که ماموران راهنمایی و رانندگی از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه از تردد و توقف خودرو و موتورسیکلت دراین مسیر تا پایان مراسم راهپیمایی در روز پنجشنبه جلوگیری می کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا همچنین گفت: سال گذشته در محدوده منطقه ۲۰ در روز راهپیمایی شاهد تردد وسایل نقلیه بودیم که این امر مشکلاتی را برای موتورسواران و شهروندان پیاده ایجاد کرده بود، از این رو به شهروندان توصیه می کنیم برای رسیدن به مسیر راهپیمایی حتما از وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو و اتوبوس استفاده کنند. همچنین برای بازگشت افراد تعداد زیادی اتوبوس در مسیرهای مختلف پیش بینی شده که سعی می شود به مجرد تمام شدن مراسم، اتوبوس های شرکت واحد، تاکسی ها و مترو نسبت به تخلیه مسافران و خالی شدن مسیرها اقدام کنند.

عابدی ادامه داد: زائران تا ظهر روز اربعین برای مراجعه به حرم حضرت عبدالعظیم از وسایل شخصی استفاده نکنند تا مشکلی برای شهروندانی که درحال پیاده روی در این مسیر هستند، ایجاد نشود.

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد در طول مسیر پیاده روی حتما به توصیه های ماموران پلیس راهور توجه کرده تا از ایجاد و گسترش گره های ترافیکی جلوگیری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها