نوکیا قبلاً تأیید کرده بود از زمانی که شرکت فرانسوی Withings را خریداری کرده، ساعت‌های هوشمندش فروش بسیار خوبی داشته‌اند. حال این کمپانی نام آشنای فنلاندی در تلاش برای بهبود هر چه بیشتر فروش ساعت‌های هوشمند هیبریدی فلزی خود، دو مدل جدید را به صورت محدود روانه بازار خواهد کرد: مدل رزگلد و مدل تماماً مشکی.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۹۲
دو مدل جدید از ساعت‌های هوشمند هیبریدی فلزی نوکیا عرضه شد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی‌رو، با وجود اینکه هر دو مدل جدید از لحاظ ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری کاملاً مشابه با نمونه اصلی هستند، اما طراحی ظاهری متفاوت آن‌ها، می‌تواند جذابیت زیادی برای طرفداران ساعت‌های هوشمند نوکیا داشته باشد. به گفته نوکیا، در طراحی این دو مدل جدید به شیک بودن و در عین حال سهولت استفاده، بسیار توجه شده است.

هر دو نسخه محدود از ساعت‌های هوشمند نوکیا همراه با بندهای پیش فرض خود در دسترس خریداران قرار می‌گیرند، اما کسانی که علاقه‌مند باشند می‌توانند یک بند اضافی را هم که از چرم ساخته شده سفارش دهند. قیمت این بند اضافی برای مدل مشکی 50 دلار و برای مدل رزگلد 30 دلار تعیین شده است.

همچنین لازم به ذکر است که نوکیا مدل مشکی را به قیمت 129.95 دلار و مدل رزگلد را نیز به قیمت 149.95 دلار به فروش می‌رساند. و در نهایت اینکه هر دو ساعت هوشمند از امروز و از طریق فروشگاه اینترنتی نوکیا برای خرید در دسترس قرار گرفته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها