مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از ارائه خدمات به عزاداران و شرکت‌کنندگان در پیاده‌ روی اربعین پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۱۱۸۴
خدمات مترو به شرکت‌کنندگان در پیاده روی اربعین تهران

به گزارش جام جم آنلاین از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه، مهندس نوبخت با تسلیت فرارسیدن اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و 72 تن از یاران باوفای ایشان گفت: متروی تهران در روز پنجشنبه 18 آبان، آماده ارائه خدمات حداکثری به عزاداران و شرکت‌کنندگان در پیاده روی اربعین تهران است.

وی با بیان اینکه ایستگاه های امام حسین (ع)، شهیدنواب صفوی، میدان شهدا و شهرری در مسیر این راهپیمایی قرار دارند، تصریح کرد: برنامه ریزی لازم برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان محترم در این ایستگاه ها انجام گرفته و آمادگی برای اعزام قطارهای فوق العاده وجود دارد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در ادامه با بیان اینکه خط یک مترو به دلیل نزدیکی به اماکن مذهبی مختلف در شهر تهران، معمولا در روز اربعین بیشترین مسافر را دارد، خاطر نشان کرد: در این روز با کاهش سرفاصله حرکت قطارها در این خط، سرویس دهی به مسافران در ساعات پرتردد به حداکثر توان خواهد رسید.

گفتنی است؛ مراسم پیاده روی اربعین حسینی در تهران از ساعت 7 صبح روز پنجشنبه 18 آبان از میدان امام حسین ع آغاز می شود که عزاداران پس از طی کردن مسیر 17 کیلومتری هنگام نماز ظهر و عصر به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) می رسند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها