کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در ادامه پیگیری‌های خود برای مبارزه با فساد در فوتبال، پس از دریافت گزارش‌هایی درباره موضوع جادوگری در بازی تیم‌های گل گهر سیرجان و خونه به خونه بابل به این موضوع ورود کرد. انتشار عکس هایی در رابطه با پخش کردن ادرار در یکی از دیدارهای این تیم جنجال بزرگی بر پا کرده بود.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۳۶
آخر و عاقبت استفاده از جادوگری / نقره داغ شدید گل گهر سیرجان

به گزارش جام جم آنلاین ، دکتر عبدالله سمامی از اعضای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از تشکیل پرونده ای برای اتفاقات بازی دو تیم خبر داد: «در ادامه تحقیقات کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره موضوعات انحرافی از قبیل جادو، جادوگری یا موضوعات مرتبط و برای جلوگیری از اتفاقات مشابه، به غیر از پیگیری پرونده‌های مرتبط دیگر، اقدام به تشکیل پرونده‌ای مجزا درباره بازی تیم‌های گل‌گهر و خونه به خونه کرده و تا انتهای این پرونده را پیگیری کرده و تصمیمات لازم گرفته خواهد شد.»

بر اساس گزارش آی اسپورت، جادو و جنبل بازی سیرجانی ها کار دستشان داد و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با صدور دستور موقت برای رسیدگی به پرونده این مسابقه مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان و سرپرست این تیم به مدت یک ماه از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محروم شدند. همچنین دستور موقت دیگری هم برای تعلیق برگزاری مسابقات فوتبال تیم فوتبال گل گهر در ورزشگاه امام علی (ع) شهر سیرجان صادر شده است. در روز سه‌شنبه هفته جاری، مدیرعامل و سرپرست تیم گل گهر جهت رسیدگی به اصل موضوع در کمیته اخلاق حاضر خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها