رئیس اورژانس اجتماعی کشور گفت: سال گذشته 1189 کودک مسمومیت با مواد مخدرداشته و در شش ماهه امسال نیز 482 کودک، معتاد به دنیا آمده‌اند.
کد خبر: ۱۰۹۰۲۱۳
تولد ۴۸۲ نوزاد معتاد در ۶ماهه امسال/ فوت ۱۵ نوزاد به دلیل مسمومیت با موادمخدر
به گزارش جام جم آنلاین؛ حسین اسدبیگی در گفت‌وگو با فارس، گفت: مسمومیت کودکان با مواد مخدر یکی از مصداق‌های کودک‌آزاری است که بسیاری از این کودکان از بدو تولد و از طریق مادران معتاد خود گرفتار می‌شود.
وی ادامه داد: براساس آمار سال گذشته از سطح بیمارستانها و درمانگاهها، 849 کودک مسمومیت با مواد مخدر داشته‌اند و در شش ماهه ابتدایی امسال نیز 570 کودک تازه متولد شده در بیمارستان با مواد مخدر مسموم شده اند.
اسدبیگی گفت: به طورکلی سال گذشته 1189 کودک مسمومیت با مواد مخدر را داشته اند که از این تعداد 600 نوزاد دختر و 589 نوزاد پسر گزارش شده است.
رئیس اورژانس اجتماعی کشور ادامه داد: در سال 95، 639 نوزاد تازه متولدشده مسمومیت با مواد مخدر داشته و در شش ماه ابتدایی امسال 482 کودک معتاد، به دنیا آمده‌اند.
اسدبیگی گفت: در سال 95 از میان 1189 کودکی که مسمومیت با مواد مخدر آنها محرز شده، 467 نوزاد تحویل به بهزیستی شده، 60 نوزاد تحویل اقوام و 15 نوزاد بر اثر مسمومیت با مواد مخدر فوت کرده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها