با توجه به دستو العمل ایمنی در خصوص تجهیز بازار کیمیا به کپسول آتش نشانی و تصویب آن در هیات مدیره اتحادیه صنف تهیه کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی، این امر با همت هیات امنا بازار کیمیا محقق شد.
کد خبر: ۱۰۸۹۰۷۴
تجهیز بازار کیمیا به کپسولهای آتش نشانی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی اتحادیه صنف تهیه‌کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی تهران، بازار کیمیا به طور کامل مجهز به کپسول آتش نشانی در جهت پیشگیری از حادثه حریق شد .
همه ساله حریق و انفجار در صنایع و مجتمع‌های مسکونی و تجاری جان بسیاری از افراد را در معرض خطر قرار میدهد و صدمات جبران‌ناپذیری را به اموال و تجهیزات وارد می‌کند، در حالی که بررسی‌ها ثابت کرده است که بیش از ۷۵ تا ۸۰ درصد حریق‌ها قابل پیش‌بینی و پیشگیری هستند.
اگر در فاز شروع حریق یک وسیله اطفایی مناسب مانند کپسول آتش نشانی در محل وجود داشته و افراد نحوه استفاده از آن را بدانند ممکن است از آتش‌سوزی‌های سنگین و فجایع بسیار بزرگ جلوگیری شود.
پس از اقدامات اولیه ایمنی سازی بازار کیمیا و دعوت نیروهای آتش‌نشانی پایگاه‌های منطقه 15 شهرداری شامل گروه عملیات، ایمنی و آموزش که در روز 27 تیرماه امسال به دعوت اتحادیه صنف تهیه‌کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی تهران انجام شد به همت هیات مدیره بازار کیمیا تجهیز این مجتمع به کپسولهای آتش نشانی به طور کامل انجام شد.
مطمئنا این تجهیز میتواند در آینده این بازار را از هرگونه خطرات مربوط به حریق حفظ نماید.
گفتنی است که بازار کیمیا مرکز فروش مواد شیمیایی در شهر تهران است که در منطقه 15 در اول جاده امام رضا قراردارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها