علت خودکشی دو دختر اصفهانی چه بود؟ فردای خودکشی دو دختر اصفهانی، گفته شد علت این ماجرا عضویت این دو دختر در چالش نهنگ آبی بوده است. معاون امنیتی وزارت کشور با تکذیب این موضوع، درباره علت خودکشی دودختر اصفهانی گفت: یکی از این دونفر بطور قطع با مشکلات شخصی زندگی و خانوادگی مواجه و دیگری نیز تا حدی با برخی مشکلات دست به گریبان بوده است.
کد خبر: ۱۰۸۸۹۵۹
معاون وزیرکشور از علت خودکشی دو دختر اصفهانی پرده برداشت

به گزارش جام جم آنلاین ،معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: بر اساس گزارشهای رسمی بدست آمده ارتباط خودکشی نوجوانان اصفهانی با چالش نهنگ آبی اثبات نشد.
سردار محمدحسین ذوالفقاری؛ معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، در گفتگو با ایلنا در مورد بررسی های صورت گرفته پیرامون خودکشی 2 دختر نوجوان اصفهانی گفت: اطلاعاتی که ما داریم؛ یک سری گزارشهای رسمی و برمبنای اطلاعاتی بوده که عزیزانمان در پلیس فتا ارائه داده و آنچه که مسجل شده، این است که این اتفاق تلخ ارتباطی با چالش و بازی نهنگ آبی نداشته است.
وی ادامه داد: همچنین اطلاعاتی نیز از دوستان و آشنایان جانباختگان به دست آمده و مشخص شده است؛ یکی از این دونفر بطور قطع با مشکلات شخصی زندگی و خانوادگی مواجه و دیگری نیز تا حدی با برخی مشکلات دست به گریبان بوده است.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در پاسخ به این سوال که چرا پس از وقوع این حادثه مطرح شد که علت خودکشی چالش نهنگ آبی بوده است، تاکید کرد: پاسخی که ارائه می دهم صرفاً بر اساس اطلاعات و گزارشهای رسمی است؛ در مورد اینکه در گوشی تلفن همراه آنها موردی مرتبط با نهنگ آبی بوده یا خیر، خیلی اثبات نشده و چیزی به ما رسما اعلام نشده است. تا این زمان هیچ ارتباطی بین با این اتفاق و آن بازی و چالش اثبات نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها