می‌گویند: آن سخن کز دل برآید لاجرم بر دل نشیند ...
کد خبر: ۱۰۸۸۹۳۳
فرماندار رامسر بخواند

این نامه‌ یک دختر محروم روستایی است که به خاطر نداشتن امکانات و باوجود معدل بالا، مجبور به ترک تحصیل شده و با وجود آن‌که بیش از یک ماه از آغاز سال تحصیلی گذشته، موفق به حضور بر سر کلاس درس نشده است. جالب اینجاست که این دختر به شما آقای فرماندار، نامه هم نوشته اما مطابق معمول به خاطر پاره‌ای مصالح (!) موفق به خواندن آن در حضور مبارک نشده تا سرانجام شیر پاک خورده‌ای این نامه را در فضای مجازی منتشر کرده تا اینجا به دست ما برسد.

تاریخ نامه این دخترخانم، پنجم آبانماه جاری است. یعنی چهار روز پیش. بنابراین، از موضوع زمان زیادی نمی‌گذرد. لحن نامه نیز آن قدر صادقانه هست که خواننده را به تفکر و تامل وادارد.

لذا به نظرم مهم‌ترین کار شما در چند روز آینده، حل این مشکل است تا این دختر و شاید هم دختر و پسرهای مشابه محروم در حوزه مدیریتی‌تان بتوانند به فوریت به مدرسه بروند.

همان‌گونه که عرض کردم، لحن این نامه آن‌قدر صادقانه و نثر آن تمیز، مودبانه و در عین حال امیدوارانه است که نشد چاپش نکنیم. عکس این نامه را با بزرگ‌ترین اندازه‌ای که ستونمان اجازه می‌دهد، درج می‌کنیم تا متن کاملش را خودتان ملاحظه فرمایید.

سرانجام نیز با درنظر داشتن تمام تنگناهای اداری، مالی و لجستیکی و توضیحاتی که حتما دارید، امیدواریم در روزهای آینده خبر خوش به مدرسه رفتن این دخترخانم را دریافت و با خوشحالی چاپ کنیم.

سیدعلی دوستی‌موسوی

روزنامه‌نگار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها