در روزهای اخیر شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده بود که براساس آن، عرضه ایکس‌باکس وان X تاخیر خواهد داشت. اما خبر خوش برای کسانی‌که این کنسول را پیش خرید کرده‌اند، یا قصد خرید آن را دارند این بوده که مایکروسافت هرگونه شایعه در این خصوص را رد کرده است.
کد خبر: ۱۰۸۸۶۱۴
مایکروسافت شایعات در خصوص تاخیر در عرضه ایکس‌باکس وان X را رد کرد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از آی تی رسان، فیل اسپنسر، مسئول مستقیم ایکس‌باکس، با انتشار توییتی خیال کاربران را از این بابت راحت کرده است. صحبت‌های اسپنسر را می‌توان مبنی بر آن دانست که کنسول پرقدرت مایکروسافت طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی و در تاریخ 7 نوامبر عرضه خواهد شد. البته نباید غافل از این نکته شد که گزارش‌هایی در خصوص کمبود این محصول در هفته‌های اول عرضه منتشر شده است.

«نه. نقل و انتقال دستگاه به خوبی در حال انجام است.»

گزارش‌ها در خصوص کمبود ایکس‌باکس وان X در بازار، مبنی بر صحبت‌های Harvey Eagle، مسئول ایکس‌باکس در انگلستان است که در مصاحبه با GamesIndustry.biz عنوان کرده بود:

من نمی‌توانم تضمین کنم که عرضه در هفته اول به صورتی باشد که افراد به راحتی وارد فروشگاه شوند و دستگاه را تهیه و خارج شوند. تقاضا واقعا بالاست. من توصیه می‌کنم اگر کسی قصد خرید این کنسول را دارد، زودتر دست به کار شود.

با این‌حال ایگل اطمینان خاطر داده که مایکروسافت کار تحویل بسته‌های جدید این کنسول را به فروشگاه‌های عرضه کننده به‌صورت هفتگی ادامه خواهد داد. پس اگر در هفته‌های ابتدایی عرضه نیز نتوانستید این کنسول را تهیه کنید، مطمئنا در هفته‌های بعد قادر به این کار خواهید بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها