HMD Global قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی از گوشی رده پایین جدید خود با نام نوکیا 2 رونمایی کند. سال 2017 شاهد درخشش دوباره نوکیا بودیم. این کمپانی با معرفی گوشی‌هایی همچون نوکیا 6 و نوکیا 8 توانست بار دیگر سر زبان‌ها بیفتد و خاطرات علاقه‌مندان با گوشی‌های این برند را زنده نماید.
کد خبر: ۱۰۸۸۵۷۶
جدیدترین خبرها از نوکیا 2 ؛ مشخصات + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، نوکیا 2 از لحاظ سخت افزاری در میان گوشی‌های رده پایین مشخصات نسبتا خوبی دارد و قیمت احتمالی آن نیز نسبتا مناسب است. در ادامه جدول مشخصات نوکیا 2 را مشاهده نمایید:
صفحه نمایش نامشخص با رزولوشن 1280 * 720 پیکسل
پردازنده اسنپدراگون 212
رم 1 گیگابایت
حافظه داخلی 8 گیگابایت
دوربین اصلی 8 مگاپیکسل
دوربین سلفی 5 مگاپیکسل
باتری 4000 میلی آمپر
سیستم عامل اندروید 7.1.1
قیمت احتمالی 100 دلار

همانطور که مشاهده کردید تمام مشخصات نوکیا 2 به عنوان یک گوشی رده پایین مناسب هستند. البته میزان حافظه داخلی کمی جای بحث دارد. در سال 2017 حافظه داخلی 8 گیگابایتی بسیار محدود به نظر می‌رسد. البته به احتمال زیاد این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند ولی انتظار می‌رفت نوکیا در این محصول خود حداقل از 16 گیگابایت حافظه داخلی استفاده نماید.

یکی از نقاط قوت نوکیا 2 مربوط به باتری این گوشی می‌باشد که طبق شایعات دارای ظرفیت 4000 میلی آمپری است. که با توجه به پردازنده کم مصرف و صفحه نمایش با رزولوشن پایین عمر باتری فوق‌العاده‌ای را برای گوشی هوشمند جدید نوکیا نوید می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها