رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: با کشف بقایای جسدی مجهول الهویه در یکی از قنات های بوئین زهرا، راز قتل زن 32 ساله که 37 سال پیش کشته شده بود، کشف شد.
کد خبر: ۱۰۸۸۲۷۲
کشف راز قتل یک زن در بوئین زهرا پس از 37 سال

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ آرش مرادی افزود: ماموران انتظامی و پلیس آگاهی بوئین زهرا پس از شنیدن اظهارات مرد کشاورز مبنی بر مشاهده استخوان های انسان هنگام لایروبی قنات قدیمی در اراضی کشاورزی، درمحل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه با حضور ماموران و مقام قضایی درمحل، بقایای جسد جمع آوری و پرونده اولیه در این زمینه تشکیل شد، ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش خود را برای شناسایی جسد آغاز و در تحقیق های اولیه از افراد قدیمی روستا، سرنخ هایی از مفقودی زنی متاهل در سال 59 به دست آمد.

سرهنگ مرادی ادامه داد: با راهنمایی و همکاری شاهدان مبنی بر قتل این زن توسط همسر و رها کردن جسد در قنات، تلاش غواصان جهت جست و جوی جسد به علت زیاد بودن آب در آن زمان بی نتیجه ماند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی استان، در سال 59 همسر زن مفقود شده به اتهام قتل و با صدور حکم دادگاه روانه زندان و پس از تحمل چند سال حبس آزاد و در سال 80 نیز فوت شد.

سرهنگ مرادی به تکمیل تحقیقات پلیس در این رابطه اشاره کرد و افزود: بقایای جسد کشف شده که به علت وجود اختلاف بر سر املاک کشاورزی و توسط همسرش به قتل رسیده بود، تحویل خانواده اش شد.
بویین زهرا در ۵۰ کیلومتری شهر قزوین قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها