اجلاس شهر پایدار به همراه کنفرانس جهانی آب با حضور نمایندگان 178 کشور دنیا در روزهای 25 و 26 دیماه سال جاری در سالن اجلاس سران برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۸۸۲۴۰
بنیاد جهانی انرژی در تهران جایزه می دهد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ریال نیوز ، حسین ثمرقندی ،دبیر اجرایی این اجلاس گفت : طی سنوات گذشته 45 دوره کنفرانس بین المللی تحت عنوان (شهر پایدار ) در کشورهای مختلف دنیا با اهداف انتقال ، ایجاد تجربه و بومی سازی آخرین یافته های علمی و آموزشی در حوزه های مختلف زیست محیطی از جمله انرژیهای تجدید پذیر ، آب ، انرژی ، مدیریت شهری ، فناوریهای پاک ، بنگاههای اقتصادی و مالی ، زیرساخت شهرسازی ، زیرساخت سلامت ، ایمنی و امنیت ، خودرو برقی و هیبریدی ، حمل و نقل شهری ، فرهنگی و اجتماعی ، ساختمان سبز ، مدیریت پسماند برگزار شده است .

وی افزود:پس از رایزنی های بسیار میزبانی اجلاس آتی (شهر پایدار) که در روزهای 25 و 26 دیماه سالجاری در سالن اجلاس سران در تقویم جهانی ثبت شده است در ایران برگزار خواهد شد . در این اجلاس طی فرایندی کاملا علمی ، در رقابتی فشرده از بین 11 هزار طرح به آخرین تجربیات و دستاوردهای منتخب در حوزه های یاد شده ، جایزه ای تحت عنوان جایزه بنیاد جهانی انرژی اهداء می گردد . از این رو مجموعه های واجد شرایط امکان کاندیدا شدن جهت کسب نشان جهانی بنیاد انرژی خواهد داشت .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها