روز گذشته (ششم آبان) تعدادی از خبرنگاران از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی محکومین بازدید کردند.
کد خبر: ۱۰۸۸۱۷۴
بازدید خبرنگاران از پشت صحنه سریال محکومین +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، دو روزی از حضور عوامل سریال محکومین به مجتمع قضایی می گذرد. مجتمعی که لوکیشن آن در طبقه دوم سرای المهدی ستاری شمالی قرار دارد. وارد اولین اتاق که می شویم، میز دادگاهی را می بینیم که یک متهم و یک شاکی روبروی قاضی دادگاه نشسته اند. دادگاهی که حسین محجوب نقش قاضی و رسول نقوی و مهرداد ضیایی در جایگاه شاکی و متهم قرار دارند.

در این لوکیشن سکانس های باقی مانده از چهار اپیزود مهسا، فرزند، هستی و قاضی در حال فیلمبرداری است و حسین محجوب، لیلا زارع، رسول نقوی، ساناز سماواتی، مهرداد ضیایی، سوگل خلیق و محسن یگانه از بازیگرانی بودند که در این لوکیشن مقابل دوربین حسین ناظریان رفتند.

به گفته امیرسلیم خانی مدیر برنامه ریزی این مجموعه، کار روز گذشته (6 آبان) دراین لوکیشن به اتمام رسیده است و تیم تولید امروز یکشنبه هفتم آبان به لوکیشن کلانتری در منطقه مرزداران می روند. بیمارستان، زندان و خانه هستی از دیگر لوکیشن های این مجموعه است.

موضوع سریال اپیزودیک محکومین، مجازات جایگزین است و در آن تلاش شده تا در قبال جرم و تخلفات غیرعمد، به جای مجازات زندان، در فضایی دیگر محکومیت مجرم سپری شود.

سایر عوامل تولید عبارتند از: تهیه کننده بهروز مفید، کارگردان سید جمال سید حاتمی، نویسندگان طلا معتضدی، امیرمحمد عبدی و رسول نقوی، دستیار اول کارگردان میثم بیدقی، دستیار دوم کارگردان حمیده مقدسی، تصویربردار حسین ناظریان، صدابردار علی نیازی، برنامه ریز امیر سلیم خانی، طراح صحنه و لباس مرتضی پورحیدری، طراح گریم، احسان روناسی، مدیر تولید سید مسعود مهدوی، منشی صحنه سارا مطلق و عکاس پویان بحق.

مجموعه تلویزیونی محکومین، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 30 قسمت 45 دقیقه ای در دست تولید است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها