رهایی از قصاص با بخشش اولیای دم

دوست نداشتم با طناب دار بمیرم

مرد معتاد برای این‌که به زور به کمپ ترک اعتیاد نرود، با چاقو کارمند کمپ را کشت. اولیای‌دم در جلسه دادگاه رضایت دادند و متهم از قصاص نجات یافت.
کد خبر: ۱۰۸۸۱۴۵
نجات قاتل کارمند کمپ از قصاص

به گزارش جام‌جم، 23 فروردین 95، درگیری منجر به قتل در یکی از خانه‌های نارمک به پلیس اطلاع داده شد. قاتل در صحنه جرم دستگیر شد و صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محسن زالی، پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه دادگاه، پسر 20 ساله و مادر مقتول در ازای دریافت دیه رضایت دادند. سپس متهم گفت: «من به موادمخدر اعتیاد داشتم و خانواده‌ام چند بار با کمپ تماس گرفته و سه بار مرا به زور آنجا فرستاده بودند. می‌دانستم قصد دارند دوباره این کار را تکرار کنند برای همین با خودم چاقو و ترقه‌ای که از چهارشنبه سوری نگه داشته بودم، همراه بردم. روز حادثه، تازه به خانه برگشته بودم که مقتول را دیدم. او از کمپ آمده بود و می‌خواست مرا به زور ببرد برای همین ترقه را جلوی پایش انداختم و با چاقو ضربه‌ای به او وارد کردم. من قصد قتل نداشتم و به‌دلیل مصرف مواد، در حال خودم نبودم.»

متهم در آخرین دفاع خود نیز گفت: «از اولیای‌دم به‌خاطر جرمی که مرتکب شدم، حلالیت می‌طلبم و از این‌که مرا بخشیدند، بسیار ممنونم.»

در پایان دادگاه، قضات برای صدور رای وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها