براساس آخرین‌خبر‌ها، در ماه‌های پیش‌‌رو، کمپانی سامسونگ سری گوشی‌های گلکسی A مدل 2018 را معرفی خواهد کرد. در روز‌های اخیر اطلاعات و مشخصات بسیار زیادی از این مدل‌ها منتشر شده است.
کد خبر: ۱۰۸۷۸۰۴
اطلاعات جدیدی از گوشی سامسونگ گلکسی A7 2018 منتشر شد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از آی تی رسان، به‌تازگی اطلاعات و مشخصات یک گوشی در یک بنچمارک درز کرده و براساس اطلاعات منتشر شده، این مشخصات متعلق به گلکسی A7 2018 بوده است. براساس گزارشات قبلی، تمامی گوشی‌های گلکسی A مدل 2018 به نمایشگر با حاشیه‌های بسیار کم مجهز خواهند شد.

البته مقدار حاشیه‌ در بخش نمایشگر در مقایسه با پرچمداران این شرکت تفاوت داشته و این گوشی‌ها همانند پرچمداران این کمپانی دارای لبه‌های بدون حاشیه نخواهند بود. اما در مقایسه با نسل‌های قبلی، در این سری از گوشی‌ها حاشیه‌های بخش نمایشگر به شدت کاهش یافته است.

براساس اطلاعات درز کرده، حداقل دو مدل از این سری به دوربین دوگانه مجهز خواهند شد. یک نکته جالب این بوده که این منابع تایید کرده‌اند که دوربین‌ دوگانه متعلق به دوربین سلفی این گوشی‌ها خواهد بود و در مورد دوربین اصلی آن‌ها هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

از مشخصات فاش شده در مورد گوشی گلکسی A7 2018 می‌توان به نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل، پردازنده‌ هشت‌ هسته‌ای اگزینوس 7885 با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز و رم 6 گیگابایتی اشاره کرد.

به احتمال فراوان این گوشی با اندروید نوقا معرفی خواهد شد و در صورتی‌که با اندروید 8 عرضه نشود، این نسخه از اندروید در آینده نزدیک در اختیار خریداران آن قرار می‌گیرد. سامسونگ هنوز اطلاعاتی در مورد زمان معرفی این گوشی‌ها منتشر نکرده و این احتمال وجود دارد که این دستگاه‌ها در اوایل سال آینده میلادی معرفی شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها