رییس کلانتری ۱۲۰ سیدخندان از دستگیری یک سارق خودرو در محدوده بزرگراه رسالت خبر داد و گفت: این متهم هنگام فرار با شلیک پلیس زمینگیر و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۸۷۷۹۶
شلیک پلیس، سارق را زمینگیر کرد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ داوود زندی گفت: ماموران گشت انتظامی این کلانتری روز گذشته در حال گشت زنی در محدوده بزرگراه رسالت به مشخصات مخدوش شده یک خودروی سواری مشکوک شده و برای بررسی مشخصات آن را از مرکز کنترل پلیس پایتخت استعلام کردند که طی آن مشخص شد که خودروی مذکور مدتی پیش از همان محدوده به سرقت رفته است.

وی افزود: بر همین اساس، ماموران به راننده خودروی سواری مذکور دستور توقف دادند اما راننده علیرغم شنیدن دستور پلیس سعی کرد با انجام حرکات مارپیچ و زیگزاگ از محل دور شده و فرار کند که این امر به تعقیب وی منجر شده تا این که در نهایت پس از طی مسیر حدودا ۲ کیلومتر در خیابان کرمان جنوبی، خودرو متوقف شد.

رییس کلانتری ۱۲۰ سیدخندان گفت: به محض توقف خودرو متهم با پای پیاده به سمت یک بوستان محلی در همان اطراف فرار کرد اما با شلیک هوایی ماموران تعادل خود را از دست داده و به زمین خورد که در نهایت دستگیر و به همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقل شد. متعاقبا مالک خودرو شناسایی و به کلانتری دعوت شد و سارق نیز در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف و پس از تکمیل پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها