رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد: در مهر سال ٩٦، در معابر درون شهری کشور، از ساعت ١٦ تا ٢٠ و١٢ تا ١٦ نزدیک به ٢۵ درصد تصادفات، یعنی بیشترین تعداد اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۱۰۸۷۷۸۹
ساعات ۱۶ تا ۲۰ و ۱۲ تا ۱۶، بیشترین تصادفات درون شهری

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ نادر رحمانی افزود: این آمار در حالی است که از ساعت ٨ تا ١٢ نزدیک به ٢١ درصد تصادفات درون شهری رخ داده اند.

وی ادامه داد: همچنین طبق این آمار ساعتی که بعد از این بازه های زمانی بیشترین حجم تصادفات درون شهری را به خود اختصاص داده، ٢٠ تا ٢٤ (١٧ درصد) بوده است.

به گفته این مقام انتظامی، بیشترین ساعت وقوع تصادفات مهر در معابر برون شهری هم مانند معابر درون شهری، بازه بین ١٦ تا ٢٠ (٢٨ درصد) و پس از آن ساعت١٢ تا ١٦ (٢٤درصد) و ساعت ٨ تا ١٢ (١٨درصد) بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: سواری ها و موتورسیکلت ها در طول تیر سال ٩٦، بیشترین نقش را در حوادث داشته اند طوری که سواری ها نزدیک به ٥٥ درصد حوادث را رقم زده اند.

سرهنگ رحمانی افزود: همچنین طی تیر سال ٩٦، موتورسیکلت ها در ٣٢ درصد کل تصادفات نقش داشته اند. در تیر سال ٩٦، مسافربری های عمومی با سهم نزدیک به ٩دهم درصد کمترین نقش را در تصادفات تیرماه امسال داشته اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها