هیلاری کلینتون، نامزد شکست‌خورده انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا، بخشی از هزینه تحقیقاتی را که بر ضد ترامپ صورت می‌گیرد، پرداخت کرده است.
کد خبر: ۱۰۸۷۰۱۲
هیلاری مخالفان ترامپ را شارژ می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، تیم هیلاری کلینتون و کمیته ملی دموکرات‌ها به تامین مالی تحقیقات بر ضد ترامپ در خصوص تبانی احتمالی ستاد انتخاباتی او با روسیه کمک کرده‌اند.

به نوشته روزنامه «واشنگتن پست»، آوریل سال ۲۰۱۶، مارک الیاس، وکیل مدافع آمریکایی که برای ستاد انتخابات هیلاری کلینتون و کمیته ملی دموکرات‌ها کار می‌کرد، برای تحقیق درباره روابط احتمالی دونالد ترامپ و روسیه و حمایت روسیه از وی در مبارزات انتخاباتی آمریکا به شرکت Fusion GPS مستقر در واشنگتن متوسل شد.

پرداخت‌های مالی هیلاری کلینتون و کمیته ملی دموکرات‌ها به حساب این شرکت آمریکایی تا چند روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری نوامبر گذشته ادامه یافت.

این شرکت پیش از توافق با دموکرات‌ها به درخواست یکی از رقبای دونالد ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه، تحقیقاتی را درباره ترامپ آغاز کرد؛ اما هویت این رقیب ترامپ که چنین تحقیقاتی را خواستار شده بود، فاش نشده است.

این شرکت آمریکایی از یک قاضی فدرال خواست درخواست کمیسیون اطلاعات مجلس نمایندگان را در خصوص دسترسی به حساب‌های بانکی این شرکت رد کند؛ چرا که قبول این درخواست نقض حقوق اساسی این شرکت است.

رئیس جمهور میلیاردر آمریکا بار‌ها تبانی با روس‌ها یا داشتن منافع اقتصادی یا تجاری در روسیه را تکذیب کرده است، اما تحقیقات کنگره آمریکا درباره وجود ارتباط پنهانی میان اعضای ستاد انتخاباتی ترامپ و روسیه در آمریکا ادامه دارد؛ چرا که دولت پیشین آمریکا به ریاست جمهوری باراک اوباما ستاد انتخاباتی ترامپ را متهم کرده با انتشار اخبار کذب در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی و همچنین یک رشته سرقت‌های رایانه‌ای چهره هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات را در انتخابات، مخدوش کرده و به این ترتیب زمینه را برای پیروزی ترامپ در انتخابات فراهم کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها