کادرفنی تیم خونه به خونه بابل پس از بازگشت، بیانیه ای درخصوص اتفاقات این تیم منتشر کردند.
کد خبر: ۱۰۸۶۹۷۷
بیانیه جواد نکونام پس از بازگشت به بابل درباره چاقوکشی در تمرینات

به گزارش جام جم آنلاین ، چند روز پیش در تمرینات تیم خونه به خونه بابل چند لیدر و بوقچی روی بازیکنان در حین تمرین چاقو کشیدند تا نکونام سرمربی این تیم در اعتراض به این حرکتب بسیار زشت و ناپسند عطای کار کردن در این تیم را به لقایش ببخشد و به تهران برگردد. اما پس از چند روز بابلی ها دوباره نکونام را راضی کرده اند. نکونام در بازگشت بیانیه ای را هم منتشر کرده است. متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا؛

اتفاقی که دوشنبه گذشته در تمرین خونه به خونه بابل رخ داد، اتفاقی تکراری در فوتبال ایران بود که واقعا جای تاسف دارد. انگشت شمار افراد معلوم الحالی که چاقو به دست باعث متشنج شدن جو و در نهایت تعطیلی تمرین تیم شدند، تصور می کنند در کشوری که صاحب قانون است، می توانند هنجارشکنی کنند؛ اما بی شک دچار اشتباه بزرگی شده اند. باعث و بانی تولید مثل چنین اوباشی در فوتبال ایران، آدم هایی هستند که به آنها باج می دهند تا حتی به بزرگترین چهره های این فوتبال توهین کرده و با آنها درگیری فیزیکی داشته باشند. قبلا چنین اتفاقاتی افتاده و به طور قطع اگر جلوی آن گرفته نشود، در آینده هم رخ می دهد.

کادرفنی خونه به خونه از همان دقایق اولیه شروع این اتفاق تلخ، تلاش کرد با رفتار خود، جلوی این مسایل بایستد. به طور قطع تا آخر هم خواهیم ایستاد و مطمئن هستیم در این راه، تمام فوتبال ایران کنار ما خواهند بود؛ چراکه همه می دانند قدرت گرفتن این آدم های کوچک در نهایت چه ضربه بزرگی به ریشه فوتبال خواهد زد.

میل باشگاه خونه به خونه برای برخورد با این افراد و همینطور درخواست برخی از مقامات استانی، به طور قطع در بازگشت کادر فنی به تمرینات و ادامه کار، تاثیر زیادی داشت؛ ولی بی شک مهمترین دلیل بازگشت، بازیکنان و همینطور هواداران عاشق بابلی بودند. بازیکنان خونه به خونه در این دو روز اتحاد و یکدلی خود را نشان دادند و برای بازگشت مربیان سنگ تمام گذاشتند.

هواداران دوست داشتنی و خونگرم بابل هم که همواره بر سر باشگاه منت گذاشته و در روزهای سخت کنار تیم هستند، در 48 ساعت گذشته پیگیری های مداوم و حمایت همه جانبه ای از کادر فنی داشتند. پیغام های آنها این امید را در دل کادر فنی به وجود آورد که می توانیم با حمایت شان، روزهای خوبی در خونه به خونه رقم بزنیم. به طور قطع، حساب این هواداران عاشق فوتبال، از آن چند اوباش جداست؛ اوباشی که اجازه نمی دهند حتی این هواداران امنیت روانی در ورزشگاه داشته باشند.

در پایان، مطالبه ما از کمیته اخلاق این است که به چنین مسئله مهمی ورود کند. حضور عده ای چاقو به دست در تمرینات تیم های مختلف و تهدید هواداران، مربیان، بازیکنان و مسئولان باشگاه، تبدیل به یک معضل شده است. سرمربی تیم قطعا نامه ای در این زمینه تقدیم کمیته اخلاق خواهد کرد. امیدواریم یک بار برای برای همیشه، جلوی این اتفاق تلخ گرفته شود تا فوتبال لذت بخش باشد نه اینکه تبدیل به یک معضل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها