رییس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت مجلس در گفت‌و گو با جام جم آنلاین اعلام کرد

وزیران دفاعی و امنیتی به مجلس دعوت شدند/ جک استراو به تهران می‌آید

رییس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از دعوت دو وزیر دولت برای حضور در جلسه این کمیسیون خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۵۹۴۱
وزیران دفاعی و امنیتی به مجلس دعوت شدند/ جک استراو به تهران می‌آید

مرتضی صفاری نطنزی در گفت و گو با جام جم آنلاین در این رابطه افزود: سه شنبه (فردا) وزرای دفاع و اطلاعات با هدف تشریح اقدامات حوزه فعالیتی خود در زمینه های مختلف، در محل کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اعضا کمیسیون نشست و دیدار خواهند داشت.

وی درباره سایر محورهای گفت و گو با روسای 2 دستگاه افزود: در این جلسه اقدامات ضد برجامی کنگره آمریکا، خود برجام و نیز موضوعات منطقه ای بررسی و به بحث و تبادل نظر گذاشته می شود.

در ادامه از عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت مجلس در خصوص سفر قریب الوقوع اعضای هیئت پارلمانی انگلیس به تهران سوال شد که وی پاسخ داد: در یک سال گذشته تعدادی از نمایندگان مجلس کشورمان بویژه رییس گروه دوستی ایران و انگلیس سفری به لندن داشته اند و در برخی نشست های اروپایی هم به بحث و تبادل نظر پرداختند. لذا این سفر به دعوت گروه دوستی ایران و انگلیس مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به میزبانی طرف اروپایی در راستای تقویت تعاملات پارلمانی در حوزه سیاست خارجی صورت می گیرد.

وی افزود: ترکیب هیات انگلیسی هنوز برای ما قطعی نیست اما به احتمال فراوان جک استراو وزیر خارجه پیشین و بعنوان عضو فعال این گروه در راس هیات قرار خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها