صاحبخانه قاتل موفق شد پس از 13 سال، رضایت اولیای دم را جلب کند و از زندان آزاد شود.
کد خبر: ۱۰۸۵۶۶۲
نجات قاتل سوسن از مجازات مرگ

به گزارش جام‌جم، اواخر زمستان 83 پلیس تهران از درگیری منجر به قتل در یکی از خانه های مجیدیه باخبر شد.

احمد 33 ساله به زور وارد خانه مستاجرش شده و سوسن را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده بود. او در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: «سوسن همراه فرزند کوچک و یکی از دوستانش، مستاجر من بودند. از چند ماه پیش قرار داد ما تمام شده بود و من چند بار خواستم خانه را تخلیه کند، اما هر بار مهلت خواست. روز حادثه مقابل خانه رفتم و گفتم حتما باید تخلیه کنی، اما سوسن گفت نمی‌تواند این کار را ناگهانی انجام دهد و باید مهلت بدهم. از این حرف عصبانی شدم و از سر کوچه یک چاقو خریدم و برگشتم. هرچه در زدم، باز نکرد. از روی دیوار پریدم و وارد خانه شدم. سوسن به بالکن رفته بود. در آن را باز کردم و با چاقو سوسن را کشتم. همان موقع همسایه‌ها سر و صدا کردند و پلیس آمد.»

با ثبت اعترافات متهم، پرونده برای صدور حکم به دادگاه کیفری استان تهران ارسال و با درخواست اولیای دم، متهم به قصاص محکوم شد.

او در آستانه اعدام قرار داشت، اما سرانجام موفق به جلب رضایت اولیای دم شد و نجات یافت. صبح دیروز، احمد از جنبه عمومی جرم در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد و گفت: «پس از قتل به زندان افتادم و حکم قصاص گرفتم، اما با فروختن خانه‌ام، مبلغ درخواستی اولیای دم را فراهم کردم و رضایت گرفتم. از قضات می‌خواهم در حکمم تخفیف قائل شوند. من پشیمانم و درخواست بخشش دارم.»

در پایان دادگاه، قضات حکم آزادی متهم را صادر کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها