سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی از اختصاص 12 هزار دستگاه اتوبوس پیش‌بینی شده در سراسر کشور متناسب با ثبت‌نام کنندگان به استان‌های مختلف خبر داد
کد خبر: ۱۰۸۵۳۶۴
تمهیدات ستاد مرکزی اربعین برای حمل و نقل زائران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، شهریار حیدری گفت: اولویت انجام کارهای زیربنایی، زیرساختی و اصلاح جاده‌ها بود که در مسیرهای مختلف خوب انجام شده است.

وی افزود: وضعیت کرمانشاه برای مراسم اربعین مطلوب است و آمادگی پارکینگ قصرشیرین با ظرفیت پذیرش ۵۵ هزار دستگاه خودرو،افزایش گیت‌های بازرسی در مرز به 30 گیت که در هر طرف 2 نفر‌(مجموعا 60 نفر) مشغول انجام وظیفه هستند، از جمله کارهای انجام شده است.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی ادامه داد: قرارگاهی زیر نظر سفارت ایران در مرز عراق مستقر شده است که فعالیت‌های خسروی تا بغداد را پوشش می‌دهد و آمادگی کامل در این قرارگاه وجود دارد، هیچ مانعی وجود ندارد و استان‌هایی همچون آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان کردستان به عنوان استان‌های معین کرمانشاه انتخاب شده‌اند.

حیدری از اختصاص 12 هزار دستگاه اتوبوس پیش‌بینی شده در سراسر کشور متناسب با ثبت‌نام کنندگان به استان‌های مختلف خبر داد و افزود: ۷۰ دستگاه اتوبوس از قصرشیرین تا مرز خسروی زائران را انتقال می‌دهند و آن سوی مرز و در مرز عراق نیز پیش‌بینی لازم برای تردد زوار صورت گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها