مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی:

آسمان اغلب مناطق کشور آفتابی است

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را طی سه روز آینده پیش بینی کرد وگفت: طی این مدت در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و پایدار خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۸۵۳۶۰
آسمان اغلب مناطق کشور آفتابی است

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، احد وظیفه گفت‌: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی طی سه روز آینده در بیشتر مناطق کشورآسمان صاف و آفتابی خواهد بود همچنین به دلیل پایداری جو دراغلب مناطق کشور، احتمال تشکیل غبار صبحگاهی در شهرهای صنعتی وجود دارد.

وی افزود: امروز (۲۹ مهر) و اوایل وقت فردا (۳۰ مهر) بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج خواهد بود. همچنین از بعدازظهر روز دوشنبه (اول آبان) و روز سه شنبه (۲ آبان) با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر و نوار ساحلی،افزایش ابر و در استان‌های گیلان و اردبیل، احتمال بارش پراکنده و خفیف باران وجود دارد.

مدیرکل پیش‌ بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: برای تهران در روز یکشنبه (۳۰مهر) آسمانی صاف تا قسمتی ابری و احتمال غبارصبحگاهی با بیشینه و کمینه دمای ۲۲ و۱۲ سانتیگراد و در روز دوشنبه (اول آبان) آسمانی صاف در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید با بیشینه و کمینه دمای ۲۴ و ۱۳درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها