تیم های ملی فوتبال نوجوانان ایران و اسپانیا فردا در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی نوجوانان به مصاف تیم ملی اسپانیا می روند.
کد خبر: ۱۰۸۵۲۸۳
جام جهانی فوتبال نوجوانان / بچه یوزها پنجه در پنجه میراث داران ژاوی

به گزارش جام جم آنلاین ، این دیدار فردا ساعت 15 در ورزشگاه جواهر لعل نهرو در شهر کوچی کشور هند برگزار می شود. برنده این دیدار بزرگ به مصاف برنده دیدار مالی و غنا می رود.

نوجوانان فوتبال ایران برای رسیدن به این مرحله روند اقتدار آمیزی را پشت سر گذاشتند. پسران زیر 17 سال ایران در دور مقدماتی تیم های ملی فوتبال نوجوانان گینه، آلمان و کاستاریکا را مغلوب کردند. در این میان پیروزی مقابل آلمان از همه ارزشمندتر بود چرا که تمام بازیکنان این تیم در تیم های پایه ای باشگاه هایی نظیر بایرن مونیخ، دورتموند، ولفسبورگ و ... بازی می کنند. تیم ایران در یک هشتم نهایی نیز دو بر یک مکزیک را شکست داد. پس از این پیروزی آنها به نخستین تیم تاریخ فوتبال ایران تبدیل شدند که به یک چهارم نهایی جام جهانی می رسند.

در تیم ایران الهیار صیادمنش سه گله است و دلفی، نامداری و شریفی دو گله هستند. البته یونس دلفی به دلیل محرومیت در دیدار با اسپانیا غایب است که همین غیبت شانس او را برای دریافت جایزه برترین بازیکن رقابت ها کم می کند.

اسپانیایی ها اما بر خلاف تیم ایران تمام بازی های خود را بی نقص پشت سر نگذاشتند. آنها در نخستین مسابقه دو بر یک مغلوب برزیل شدند اما دو پیروزی مقابل نیجر و کره شمالی آنها را به یک هشتم نهایی رساند. در یک هشتم نهایی نیز دو بر یک فرانسه را از پیش برداشتند تا حریف فردای تیم ایران باشند.

میراث داران ژاوی در تیم های مطرحی در اسپانیا بازی می کنند. دو ، سه تای آنها بازیکنان آکادمی بارسلونا هستند و بقیه نیز در تیم های پایه ای رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، اسپانیول، و ... به میدان می روند. مصاف بچه یوزهای ایرانی با ماتادورهای نوجوان می تواند جذاب ترین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها