رادیو تصویری «زیارت» به‌ صورت آزمایشی با پیام آیت‌الله مکارم شیرازی و با حضور جمعی از مسئولان استان و صداوسیما در محل سالن صبای مشهد مقدس راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۱۰۸۵۱۶۱
راه‌اندازی آزمایشی رادیو تصویری «زیارت»

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مراسم آغاز پخش آزمایشی رادیو زیارت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی؛ علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی؛ دکتر علی دارابی، معاون امور استان‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی و محسن نصرپور، مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی در سالن صبای مشهد برگزار شد. دکتر دارابی در این مراسم اعلام کرد، دریافت این رادیو 24 ساعته در سراسر جهان میسر خواهد بود.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در مراسم راه‌اندازی آزمایشی رادیو تصویری زیارت با تأکید بر این‌که رسانه ملی یکی از بهترین ابزارها برای نشان دادن محاسن کلام اهل بیت(ع) است، تصریح کرد: محاسن و زیبایی‌های کلام اهل بیت(ع) باید به وسیله صداوسیما به تمام مردم دنیا چه مسلمان و چه غیرمسلمان منتقل شود.

تولیت آستان قدس رضوی ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران راه‌اندازی این رادیو گفت: امروز رسانه‌ها از جمله رسانه ملی، منبرهایی اثربخش برای تبیین فرهنگ رضوی و جامعه‌سازی قرآنی هستند.

علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: رادیو ملی ـ تصویری زیارت، صدای اشاعه فرهنگ رضوی برای همه زائران حرم حضرت امام رضا(ع) از مبدا تا مبدا است.

رادیو زیارت با هدف آگاهی‌بخشی و معرفت‌افزایی، ترویج و توسعه گفتمان اسلامی و سیره رضوی، ارتقای سطح معنوی و نشر و رشد معارف دینی با محوریت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) خاصه حضرت امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، ارتقای فرهنگ رضوی، زیارت و میزبانی و... در سطح ملی آغاز به فعالیت کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها