سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار با پرسپولیس گفت: با تمام توان برای این دیدار آماده می شویم و قطعا برای دیدار با پرسپولیس سه چهار تغییر در تیم ایجاد خواهیم داشت.
کد خبر: ۱۰۸۵۰۵۲
شفر: با تمام توان برای دربی آماده می شویم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، وینفرد شفر پس از پیروزی تیمش برابر نساجی گفت: نیمه اول خیلی خوب کار کردیم و کارهایی را انجام دادیم که در تمرینات انجام داده بودیم. سه شانس خیلی خوب برای گلزنی داشتیم و در بین دو نیمه هم با بازیکنان صحبت کردیم که بهتر شوند.

وی ادامه داد: بعضی وقت ها در نیمه دوم بازیکنان پاس های اشتباه می دادند و بازی را شوخی گرفته بودند. قبلا هم گفته بودم که وقتی تیمی از لیگ بالاتر با تیمی از لیگ پایین تر بازی می کند باید خیلی مراقب باشند.

شفر در مورد اینکه مهدی قائدی به تمرینات استقلال بازخواهد گشت گفت: این بازیکن باید آموزش ببیند. همه باید افتخار کنند از اینکه در استقلال بازی می کنند. برخی اوقات وقتی بازیکنی را تنبیه می کنی در برگشت خیلی بهتر می شود و امیدوارم قائدی هم در برگشت نمایش بهتری داشته باشد و تمرکزش روی فوتبال باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار با پرسپولیس گفت: می دانم که تیم پرسپولیس یکی از بزرگترین تیم های ایران است. با تمام توان برای این دیدار آماده می شویم و امیدوارم نمایش خوبی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه آیا از تیمش شناخت خوبی پیدا کرده است و در دیدار با پرسپولیس تغییری خواهد داشت گفت: قطعا برای دیدار با پرسپولیس سه چهار تغییر در تیم ایجاد خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها