به‌نظر می‌رسد کمپانی سامسونگ در تلاش است تا قابلیت عکس‌برداری پرتره را که پیش‌تر در دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 بکار گرفته شده بود، به‌صورت نرم‌افزاری به دوربین گلکسی S8 نیز اضافه نماید.
کد خبر: ۱۰۸۴۴۴۹
سامسونگ در آپدیت بعدی حالت عکس‌برداری پرتره را به دوربین گلکسی S8 اضافه می‌کند + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از آی تی رسان، همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید یکی از کاربران گلکسی S8 ایمیلی را درباره افزوده شدن این ویژگی به پرچمدار مورد بحث به کمپانی سامسونگ الکترونیکس ارسال نموده که پاسخ دریافت شده، از این قرار است:

هنوز اطلاعات مشخصی در این زمینه وجود ندارد اما امیدواریم که قابلیت تصویر برداری پرتره در آپدیت نرم‌افزاری بعدی در اختیار شما قرار بگیرد.

احتمالا سامسونگ در آپدیت بعدی حالت عکس‌برداری پرتره را به دوربین گلکسی S8 اضافه کند


معمولا در ایمیل‌های پشتیبانی چنین مواردی را به شکل مستقیم بیان نمی‌کنند و فقط بخش ابتدایی که شامل تشکر از کاربر به دلیل به اشتراک گذاشتن نظرات و پیشنهادات است را عنوان می‌کنند ولی در این ایمیل به احتمال اضافه شدن چنین قابلیتی اشاره شده که می‌توان تا حد زیادی برای بهره‌مندی از این ویژگی در به‌روزرسانی بعدی گلکسی S8 امیدوارد بود.

همان‌طور که می‌دانید این پرچمدار تنها از یک سنسور دوربین در پنل پشتی بهره می‌برد و شاید سامسونگ بتواند حالت عکس‌برداری پرتره که در اغلب پرچمداران وجود دارد را همانند گوشی‌های پیکسل گوگل به صورت نرم‌افزاری برای کاربران این اسمارت‌فون به ارمغان بیاورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها