کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای هدف بزرگی به عمان آمدیم و تلاش می‌کنیم از سد الهلال عبور کنیم.
کد خبر: ۱۰۸۳۷۲۳
حسینی: ناامید نیستیم و برای هدف بزرگی به عمان آمده‌ایم

به گزارش جام جم آنلاین ، سید جلال حسینی در فاصله یک روزه تا برگزاری دیدار برگشت پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان گفت: در مورد بازی می‌گویم که برای هدف بزرگی به اینجا آمدیم.

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به این مسئله که بازیکنان این تیم در بازی رفت بازیکنان الهلال را زیاد می‌زدند اما داور به این مسئله توجهی نداشت، گفت: فکر می‌کنم شما بازی را ندیدید، چون الهلال بیشتر ضربه می‌زد تا ما. سعی کردیم بیشتر تمرین کنیم و بازی‌مان را انجام بدهیم. به این مسائل و سؤال‌های حاشیه‌ای توجه نمی‌کنیم. ما آماده هستیم و می‌خواهیم فردا بازی خوبی انجام بدهیم. حالا شما هر چقدر می‌خواهید از این سؤال‌ها بپرسید و به داوری ایراد بگیرید. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم.

حسینی در خصوص اینکه در بازی رفت زوج او و انصاری غایب بود و بازگشت او و محمد انصاری این امیدواری را ایجاد کرده پرسپولیس گل نخورد و بتواند نتیجه را جبران کند، اظهار داشت: متأسفانه ما فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و حسین ماهینی را نداریم، اما من، کمال و انصاری برگشته‌ایم. آماده بازی سخت هستیم و درست است که در بازی رفت باختیم، اما فردا یک روز دیگر است.

وی تصریح کرد: خیلی تلاش کردیم و به اینجا رسیدیم، اما امکانات سه تیم دیگر حاضر در نیمه نهایی را به لحاظ مالی و امکانات نداریم. با سه تیم ثروتمند بازی می‌کنیم، اما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد. در بازی رفت نتیجه بدی گرفتیم، اما تلاش‌مان را می‌کنیم. شکست 4 بر صفر مقابل تیم خوب الهلال خیلی سخت است که جبران شویم، اما نا امید نیستیم و تلاش خواهیم کرد.

مدافع پرسپولیس در واکنش به این مسئله که آیا به نظرش با حضور او و انصاری می‌توان گفت خط دفاع پرسپولیس بیمه است، گفت: ما اکنون در بین چهار تیم برتر آسیا هستیم و در بازی رفت نتیجه بدی گرفتیم، اما منتظر اتفاقات هم هستیم. من، انصاری، شجاع خلیل‌زاده، کمال و همه بازیکنان باید سعی کنیم که از تجریبات‌مان در این بازی استفاده کنیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه اگر پرسپولیس نتواند به فینال راه پیدا کند آیا همه چیز تمام خواهد شد یا به این فکر می‌کنند که روز جدیدی آغاز شده و به ادامه مسابقات لیگ توجه خواهند کرد، اظهار داشت: این به خود بازیکنان باز می‌گردد که چگونه ریکاوری روحی شوند. فوتبال شرایط خاص خودش را دارد و بعد از این بازی‌ها روزهای سخت لیگ را داریم. بازی جام حذفی و بعد از آن هم دربی که روزهای سخت ما خواهد بود، اما این بازی هم بازی برای کشور است. یک بازی ملی محسوب می‌شود که مقابل تیمی قدرتمند انجام می‌دهیم و امیدوارم روز خوبی را پشت سر بگذاریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها