دادستان کل کشور در واکنش به لفاظی‌های شب گذشته ترامپ با بیان اینکه دولتمردان در صحنه‌های مختلف و عرصه‌های سیاسی پاسخ مناسب ترامپ را خواهند داد، گفت: نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران قطعا با این باد‌ها نمی‌لرزد و درخت انقلاب بسیار ریشه‌تر دار و عمیق‌تر از آن است که این حرف‌ها بتواند کوچکترین اثری بر آن بگذارد.
کد خبر: ۱۰۸۲۸۹۱
سخنان ترامپ تغییری در مواضع سیاسی ایران ایجاد نخواهد کرد

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در واکنش به لفاظی‌های شب گذشته رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: از چنین شخصی و چنین شخصیتی و از دولت استکباری آمریکا جز این انتظار نیست.

وی با تاکید بر اینکه با این سخنان هیچ تغییری در مواضع سیاسی جمهوری اسلامی ایران ایجاد نخواهد شد، افزود: ملت ما همان گونه که در طول قریب به چهل سال نشان داده‌اند، مهمترین و بزرگترین دشمن خود را آمریکا و صهیونیسم می‌داند و این مطالبی که دولتمردان آمریکا و رئیس جمهور این کشور مطرح می‌کنند اراده ملت ما را مصمم‌تر کرده و می‌کند و ملت ایران متوجه می‌شوند که دشمنی امریکا علیه ملت که امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تاکید داشته‌اند، همچنان استمرار دارد.

دادستان کل کشور تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران قطعا با این باد‌ها نمی‌لرزد و درخت انقلاب بسیار ریشه‌تر دار و عمیق‌تر از آن است که این حرف‌ها بتواند کوچکترین اثری بر آن بگذارد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه بحمدالله انسجام ملی و ملت هوشیار و بیداری داریم که در صحنه حضور دارند، گفت: کوچکترین نگرانی از این حرف‌ها و نسبت به مسائلی که پیش آمده نخواهیم داشت و نداریم و انشاءالله دولتمردان همانگونه که در سخنان شب گذشته رئیس جمهور محترم مشاهده کردیم، در صحنه‌های مختلف و عرصه‌های سیاسی پاسخ مناسب ترامپ را خواهند داد.در برابر دشمن همه مردم ید واحده هستند.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: امیدوارم بیش از گذشته مردم در صحنه حضور داشته باشند و در عمل جواب یاوه سرایی‌های ترامپ را در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و تولید بدهند تا کشور بی نیاز از این مسائلِ مطرح شده باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها