رئیس رسانه ملی در دیدار با مقامات فرهنگی و رسانه ای سوریه تاکید کرد:

روحیه مقاومت و ایستادگی مبنای کارهای موثر رسانه ای

رئیس رسانه ملی در راس هیاتی، بامداد امروز جمعه وارد دمشق پایتخت سوریه شد و مورد استقبال وزیر اطلاع رسانی این کشور و سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۸۲۴۲۶
روحیه مقاومت و ایستادگی مبنای کارهای موثر رسانه ای

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی ، دکتر علی عسکری در این سفر ضمن دیدار با مقامات فرهنگی و رسانه ای سوریه راههای گسترش روابط فرهنگی و رسانه ای میان تهران _دمشق را بررسی خواهد کرد.

دیدار با برنامه سازان نمایشی سوریه و بازدید از رادیو و تلویزیون این کشور از مهم ترین برنامه های رییس سازمان صدا و سیما در روز نخست سفر به سوریه بود.

رییس رسانه ملی در این دیدار بر گسترش همکاری های مشترک در حوزه برنامه های نمایشی تاکید و تصریح کرد :روحیه مقاومت و ایستادگی که در میان مردم هر دو کشور از ویژگی های بارز است می تواند مبنای کارهای موثر رسانه ای باشد.

دکتر علی عسکری بعد از این دیدار به زیارت مرقد مطهر حضرت زینب (س) رفت و سپس در نماز جمعه دمشق به امامت آیت الله طباطبایی نماینده مقام معظم رهبری در دمشق شرکت کرد.

رییس رسانه ملی در ادامه سفر به سوریه ضمن بازدید از برخی مناطق آزاد شده سوریه از دست تروریست ها با دیگر مقامات عالی رتبه این کشور دیدار و گفتگو خواهد کرد.

دکتر علی عسکری در ادامه سفر به خط مقدم جبهه مقاومت از دمشق به بیروت خواهد رفت و راههای تقویت جبهه رسانه ای نیروهای مقاومت اسلامی را بررسی خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها