نزدیک به چهار سال از حادثه تلخ مایکل شوماخر در کوه های آلپ می گذرد. او اواخر سال 2013 در حین اسکی کردن با پسر 14 ساله اش ناگهان تعادل خود را از دست داد،سر خورد و با سر به یک تخته سنگ برخورد کرد.
کد خبر: ۱۰۸۱۵۳۳
شوک خوشحال کننده به جهان ورزش: مایکل شوماخر خوب شده است؟!

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از hellomagazine ، اسطوره بی بدیل دنیای اتومبیلرانی بلافاصله با هلی کوپتر به بیمارستان منتقل شد و در آنجا آزمایش ها نشان داد دچار ضربه مغزی شده است. کمای طولانی مدت شوماخر آغاز شد. به کما رفتن او شوک بزرگی به دنیای ورزش بود. هر روزاخبار متفاوت می شد. یک روز رسانه ها از مرگ قریب الوقوع او خبر می دادند و یک روز دیگر از بهبودی نسبی او. در این چهار سال هرگز عکسی از شوماخر منتشر نشد، تصمیمی که از سوی همسر شوماخر گرفته شده بود. همسر مایکل هرگز اجازه نداد تصویر دیگری از شوماخر در ذهن هوادارانش نقش ببندد. بر اساس اخبار مختلف شوماخر نه نمی توانست راه برود، حرف بزند و یا چیزی را به خاطر بیاورد.

پس از گذشت مدت زمان طولانی اعلام نظر مشترک پزشکان این بود: «شوماخر هرگز به زندگی عادی برنمی گردد.»

باز هم امیدواری به آینده

اما اخبار رسمی حاکی از بهبودی نسبی اوضاع مایکل شوماخر است. مدیر برنامه های مایکل شوماخر یعنی «سابین کم» خبری می دهد که تعجب و کنجکاوی همه را برانگیخته است. او در گفت و گویی اظهار داشت: «ما برنامه های زیادی برای راه اندازی موزه شخصی مایکل داریم، در این موزه افتخارات،اتومبیل های مسابقه ای، جام ها و کلاه کاسکت های شوماخر به نمایش در می آید. "او" علاقه زیادی دارد تا این موزه هر چه سریع تر راه بیفتد. او همیشه چنین برنامه ای داشته است.»

اظهارات سابین کم عجیب است. اگر مایکل شوماخر هنوز چیزی را به خاطر نمی آورد و حالش دیگر خوب نمی شود پس چگونه برای راه اندازی موزه تصمیم گیری می کند و می خواهد این موزه هر چه سریع تر راه بیفتد؟! این اظهارات نشان می دهد مایکل به بهبودی نسبی دست یافته است. برخی از منابع دیگر خبر می دهند اینکه مایکل پس از چهار سال هنوز در برابر دوربین ها حاضر نمی شود دلیلش این است که به طرز افراطی لاغر شده و از سویی به سختی راه می رود.

ادامه سکوت خانواده شوماخر

پس از آن حادثه وحشتناک پزشکان به منظور جلوگیری از مرگ ناگهانی مایکل او را به کمای مصنوعی فرستادند. پس از مدتی او به خانه اش در سوییس انتقال داده شد.

همسر شوماخر پس از آن حادثه هرگز اجازه نداد عکسی از شوماخر منتشر شود. آخرین باری که خانواده شوماخر از وضعیت او به رسانه ها خبر دادند سپتامبر سال 2016 بود، یعنی وقتی در کمال ناامیدی اعلام کردند که او نمی تواند راه برود و بایستد. آنها آنقدر در رابطه با اخبار منتشر شده در رابطه با مایکل حساس بودند که وقتی یک مجله مدعی توانایی راه رفتن این راننده اسطوره ای در راه رفتن شد شکایت کردند و غرامت گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها