محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اینستاگرامش را با توضیحاتی در مورد پرونده آزار مسافر یکی از سرویس‌دهندگان تاکسی آنلاین به روز کرد.
کد خبر: ۱۰۸۱۵۱۳
توضیحات وزیر ارتباطات در مورد تعرض به یک مسافر خانم تاکسی آنلاین + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، چندی پیش خبری منتشر شد که در آن راننده خودروی تاکسی اینترنتی مسافر خانم خود را مورد آزاد و اذیت قرار داده بود. به دنبال این اتفاق وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اینستاگرامش نوشت:

خبر مربوط به آزار مسافر یکی از سرویس‌دهندگان تاکسی آنلاین تاسف برانگیز است. طبیعتا تا مشخص شدن وضعیت پرونده، قضاوت درباره جزییات آن صحیح نیست . اما نکته مهم این است که کسب وکارهای نوپای این عرصه فرصت مناسبی برای بهبود فضای نامناسب حمل ونقل شهری دارند . استقبال مردم از این خدمات هم نشان دهنده فضای مساعد رشد این کسب وکارهای آنلاین است. در این مسیر رشد اما مراقبت شرکتها از اعتماد کاربران و محافظت از اطلاعات شخصی آنان ضروری است. مردم به کسب وکارهای نوپا اعتماد دارند و با اطمینان از خدمات آنها استفاده میکنند لذا حفاظت از این سرمایه اعتمادعمومی و لحاظ کردن روال های قانونی برای به خدمت گرفتن افراد مناسب و ایجاد فضای امن برای سفرهای شهری باید به اولویت تبدیل شود. کسب وکارهای نوپای ایرانی اگر میخواهند به الگویی از خدمات مناسب تبدیل شوند باید ضریب و احتمال خطا را به حداقل برسانند و تجربه اتفاقات نامناسب و اشتباهات سرویسهای مشابه در دیگر کشورها را مد نظر داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها