رئیس رسانه ملی گفت: پایه‌های اصلی نظام اسلامی دین مداری، مردم سالاری و ولایت مداری است و این نظام رقیب لیبرال دموکراسی در دنیاست.
کد خبر: ۱۰۸۱۳۱۳
به عنوان یک قدرت بزرگ با جهان مذاکره کردیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، دکتر علی عسکری در نشست هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نظام اسلامی با هویتی ویژه و استقلال ویژه در حال پیشرفت است و هر روز به توانمندی‌های خود می‌افزاید.

وی ادامه داد: امروز نظام اسلامی ما در اوج توانایی است و می‌بینیم که در موضوع برجام و گفتگو با دنیا ما یک قدرت بزرگ بودیم که جهان با ما به مذاکره نشست.

دکتر علی عسکری افزود: در منطقه ما اتفاقی نمی‌افتد مگر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران آن را قبول داشته باشد و ما امروز در تمام جنبه‌های علمی، سیاسی و فرهنگی در حال پیشرفت هستیم.

وی عنوان کرد: سازمان صدا و سیما، تلاش‌های فکری و تحلیلی فراوانی برای تبیین ابعاد نظام اسلامی به نسل جوان انجام داده است.

رئیس رسانه ملی گفت: در ایران نظام اسلامی در مصادره نظام سرمایه داری نیست و یک نظام حق طلبانه است که باید این تفاوت به دنیا معرفی تا ارزش این نظام مشخص شود.

دکتر علی عسکری افزود: در سازمان صدا و سیما ستادی برای معرفی دست آورد‌های نظام اسلامی ایجاد شده است که در آن فیلم ها، مجموعه‌های تلویزیونی و مستنداتی تولید شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها