در نشست مشترک امروز برخی مدیران بخش های مختلف رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی با تعدادی از نمایندگان تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی مهمترین راهکارهای ارایه دیدگاه های نمایندگان و همچنین پاسخ آنان به مطالبات مردم در رسانه ملی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۸۱۲۷۵
نشست مشترک مدیران رسانه ملی با تعدادی از نمایندگان تهران

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، در این نشست که به دعوت ناظران مجلس در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما صورت گرفت آقای شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در گزارشی از فعالیت های مختلف این رسانه در خصوص نمایندگان و حضور وکلای ملت در برنامه های مختلف رادیویی گفت: رسانه ملی همیشه و در همه حال در انعکاس دیدگاه ها به صورت فراجناحی عمل کرده و مدیران سازمان صدا و سیما به فراجناحی بودن اعتقاد دارند.

وی افزود: ما به مطالبات نمایندگان و انعکاس دیدگاه های آنان احترام می گذاریم و در این زمینه همیشه همکاری با مجلس وجود داشته است و آماده برقراری ارتباطات بیشتر با نمایندگان هستیم.

در این نشست همچنین آقایان زین العابدین مدیر شبکه پنج سیما، معدن کن مدیر رادیو تهران و عبدالله زاده معاون حقوقی و امور مجلس رسانه ملی به صورت جداگانه به ارایه گزارش هایی از پخش برنامه های مربوط به حضور نمایندگان در رسانه ملی و نیز ارایه دیدگاه ها و پاسخگویی نمایندگان به مطالبات مردمی پرداختند.

نمایندگان مجلس نیز ضمن ارایه دغدغه های خود، خواستار گسترش بیشتر مباحث مجلس و حضور مستمر نمایندگان در بخش های مختلف رادیوو تلویزیونی شدند.

این نمایندگان همچنین از مدیران رسانه ملی درخواست کردند شبکه های استانی صدا و سیما در زمینه مشکلات مردم استان تهران و همچنین بیان عملکرد نمایندگان از زبان آنان، افزایش تهیه برنامه های تولیدی را در اولویت فعالیت های خود قرار دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها