شرکت رنوی فرانسه اعلام کرد به 7 زن نخستی که در عربستان گواهینامه رانندگی خود را به نمایندگی شرکت رنو در این کشور ارائه کنند، خودروی جدید هدیه می دهد.
کد خبر: ۱۰۸۱۲۱۴
هدیه رنو به 7 بانوی نخست سعودی که گواهینامه بگیرند +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، شرکت های خودروسازی موجی از انواع تبلیغات را برای جذب مشتریان زن سعودی که به تازگی مجوز رانندگی در این کشور دریافت کرده اند، به راه انداخته اند. در این میان شرکت رنوی فرانسه پا را فراتر گذاشته و اعلام کرده به 7 زن نخستی که در عربستان گواهینامه رانندگی خود را به نمایندگی شرکت رنو در این کشور ارائه کنند، 7 خودروی جدید هدیه می دهد.

این 7 راننده خوش شانس، خودروی مدل کپچر شرکت رنو را جایزه خواهند گرفت.

مروان هایداموس، مدیرعامل بخش خاورمیانه شرکت رنو در این باره گفت: «رنو کپچر اولین مدل تولید شده توسط رنو است که نیمی از تیم طراحی آن را متخصصان زن تشکیل می دهند. در واقع کل خط تولید ما به خوبی برای استفاده کنندگان زن مناسب است و مشتریان جدید سعودی را که به تازگی اجازه رانندگی پیدا کرده اند جذب خواهد کرد.»

روز 26 سپتامبر پادشاه عربستان در حکمی به زنان اجازه رانندگی اعطا کرد. این حکم از 24 ژوئن سال اینده اجرا خواهد شد. وزارتخانه ها و ادارات دولتی عربستان 30 روز فرصت یافته اند تا سیاست ها و فرآیندهای خود را برای اجرای این حکم هماهنگ کنند.

این تصمیم با استقبال زنان سعودی مواجه شده و آموزشگاه های رانندگی زنان به سرعت در سراسر عربستان در حال گسترش هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها