روایتی از زندگینامه رهبر معظم انقلاب

طرح جلد «کتاب ۱۳۱۸» تغییر کرد

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: چاپ دوم کتاب ۱۳۱۸ که روایتی از زندگینامه رهبر معظم انقلاب اسلامی است منتشر شد و در روزهای آینده به بازار کتاب عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۸۱۲۰۵
طرح جلد «کتاب ۱۳۱۸» تغییر کرد

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی از چاپ دوم کتاب 1318 خبر داد و گفت: چاپ دوم کتاب 1318 که روایتی از زندگینامه رهبر معظم انقلاب اسلامی منتشر شد و در روزهای آینده به بازار کتاب عرضه خواهد شد.

وی در مورد تغییرات چاپ دوم کتاب 1318 نیز اظهار داشت: در چاپ دوم کتاب٬ طرح جلد را تغییر داده‌ایم و همانطور که در پشت جلد کتاب نوشته شده است: طرح جلد کتاب با الهام از خاطرات معظم‌له٬ در قالب گرافیکی و به صورت «شبه‌شناسنامه» طراحی شده است. امیدواریم مورد توجه مردم و مخاطبان قرار گیرد.

مهدی رمضانی با بیان اینکه چاپ دوم کتاب با تیراژ 2 هزار نسخه روانه بازار نشر خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه کتاب 1318 برای رده سنی نوجوان و جوان جذابیت‌های بصری ویژه‌ای دارد، آماده هستیم تا این کتاب را با تخفیف ویژه به مدارس آموزش و پرورش سراسر کشور ارسال کنیم.

کتاب 1318 زندگینامه رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال 1318 تا بهار 1395 است که از سخنرانی‌های ایشان جمع آوری شده است. چاپ اول این کتاب در 524 صفحه در ایام سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب وارد بازار نشر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها