مامور یکی از نهادهای نظامی تهران به‌خاطر مرگ پسرش بر اثر مصرف متادون، به دادسرای جنایی تهران احضار شد.
کد خبر: ۱۰۸۰۷۰۰
احضار پدر به‌خاطر مرگ پسر 2 ساله‌اش

به گزارش جام‌جم، اوایل خرداد امسال یکی از مسئولان بیمارستان ضیائیان با کلانتری 161 ابوذر تهران تماس گرفت و از مرگ مشکوک پسری دو ساله به نام امیر در بیمارستان خبر داد.

تحقیقات اولیه پلیسی نشان می‌داد که پسر خردسال در خانه حالش بد شده و بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

همچنین معلوم شد زمانی که این کودک به کما رفته بوده به بیمارستان منتقل شده که تلاش‌ها برای نجاتش بی‌فایده بود و به نظر می‌رسید او بر اثر مسمومیت فوت کرده باشد و مرگ او مشکوک است.

ماموران کلانتری 161 ابوذر موضوع مرگ مشکوک او را به بازپرس محسن مدیرروستا، کشیک ویژه قتل دادسرای جنایی تهران گزارش کردند.

تحقیقات برای رازگشایی از مرگ پسر دو ساله ادامه داشت تا این‌که با گذشت چهار ماه، چند روز پیش پزشکی قانونی اعلام کرد کودک بر اثر مسمومیت با ماده مخدر متادون فوت کرده است بنابراین دیروز مادر او برای ادامه تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران احضار شد.

زن جوان به قاضی پرونده گفت: همسرم مامور یکی از نهادهای نظامی است. ما علاوه بر پسر دو ساله‌ام، دختری شش ساله هم داریم. پسرم یک بار پیش از این حالش بد شده و تشنج کرده بود. روز حادثه من و اعضای خانواده‌ام در خانه بودیم. پسرم سرماخورده و ناخوش احوال بود. ناهار که خوردم از او خواستم روی مبل دراز بکشد تا کمی حالش بهتر شود. حتی برای این‌که هوای خانه کمی تغییر کند، کولر را روشن کردم. در حال تماشای تلویزیون بود که حالش یکباره بد شد. دوباره استفراغ کرد و این بار تشنج هم کرد. او را به بیمارستان منتقل کردیم که چند پرستار و پزشک حاضر در آنجا با دیدن وضع پسرم اعلام کردند او به کما رفته است. پزشکان ما را از اتاق بیرون کرده و درمان پسرمان را شروع کردند، اما با توجه به تلاش آنها پسرم فوت کرد. باورم نمی‌شد او بر اثر مسمومیت با متادون فوت کرده باشد. چراکه من و همسرم هیچ‌کدام اعتیاد نداریم.

با توجه به گفته‌های این زن، شوهر او با دستور قضایی برای تحقیقات به دادسرای جنایی تهران احضار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها