رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای ایالات متحده:

ترامپ آمریکا را به سمت جنگ جهانی سوم می‌برد

روزنامه «لس آنجلس تایمز» در مقاله‌ای خطاب به ترامپ نوشت: آقای رئیس جمهور درباره توافق اشتباه کرده اید و باید اشتباهتان را در قبال برجام بپذیرید.
کد خبر: ۱۰۸۰۵۱۸
لس آنجلس تایمز:آقای ترامپ اشتباه‌تان درباره برجام را بپذیرید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، روزنامه «لس آنجلس تایمز» در سرمقاله امروز خود با اشاره به غیرقابل پیش بینی بودن مواضع و اقدامات اتخاذی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که شاید وی در گزارش سوم خود به کنگره در پانزدهم ماه جاری میلادی درباره پایبندی ایران به توافق هسته ای سال ۲۰۱۵ موسوم به برجام بر خلاف ۲ گزارش پیشین عدم پایبندی تهران به این توافق را اعلام کند.

در تیتر سرمقاله مذکور آمده است: آقای رئیس جمهور درباره توافق (برجام) اشتباه کرده اید و باید اشتباهتان را در قبال برجام بپذیرید.

در بخشی از این سرمقاله در این باره آمده است: اعلام عدم پایبندی و سپس تغییر (در توافق) به عنوان یک راهبرد به شمار نمی آید؛ بلکه تلاشی برای کاستن از خسارت هایی است که امتناع ترامپ از پذیرش اشتباهش به همراه آورده است.

در بخش دیگری از این سرمقاله به نقل از «جیمز ماتیس» وزیر دفاع آمریکا آمده است: حقیقت این است که توافق (هسته ای) با وجود نقایصش آشکارا به نفع آمریکا است و این مسأله ای است که رئیس جمهور باید در نظر داشته باشد.

سرمقاله «لس آنجلس تایمز» می افزاید: اعلام عدم پایبندی ایران به توافق هسته ای راهبردی خطرناک است و می‌تواند به آسانی نتایج عکسی در بر داشته باشد. آمریکا و متحدانش باید احتمال تعامل با ایران در مذاکرات بابت تمدید زمان توافق یا اعمال محدودیت در برنامه موشکی بالستیک را نیز در نظر بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها