آمار از افزایش میزان طلاق در کرمان حکایت دارد بطوریکه طبق اعلام مسئولان از هر چهار و نیم ازدواج یک مورد به جدایی ختم می شود.
کد خبر: ۱۰۸۰۳۹۳
هر ۶۲ دقیقه یک پرونده طلاق

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از معاونت آمار و فناوری دادگستری استان کرمان، طی سال گذشته در استان کرمان ۲۵ هزار و ۴۸۳ ازدواج ثبت شده است که به ترتیب مربوط به شهرستانهای کرمان، کهنوج و جیرفت می شده در همین مدت طبق اعلام اداره ثبت و اسناد و املاک استان کرمان ۵ هزار و ۶۲۷ طلاق نیز در استان روی داده است که اکثر این طلاق ها ازدواج هایی بوده که کمتر از پنج سال از آن ها گذشته است.

در جمع طلاق گرفته ها نیز بیشترین زوج ها مربوط به کرمان، سیرجان و بم بوده اند. اما جالب این است کمترین میزان طلاق در شهرستانهای سنتی استان ثبت شده و آمار ریگان در این خصوص جالب است در چهار ماه ابتدایی سال جاری در کنار افزایش ازدواج در ریگان که یکی از سنتی ترین شهرستانهای استان کرمان محسوب می شود شاهد کاهش ۳۶ درصدی طلاق هستیم.

اما در همین مدت آمار نشان می دهد هر ۶۲ دقیقه یک پرونده طلاق در استان کرمان تشکیل شده است که این آمار نگران کننده است و باید فکری به حال روند رو به رشد جدایی زوج ها اندیشیده شود.

طبق اعلام معاونت آمار و فناوری دادگستری استان کرمان در چهار ماه اول سال جاری در کرمان دو هزار و ۸۵۶ پرونده طلاق تشکیل شده است که البته این آمار در مقایسه با سال قبل تغییری نداشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها